Men ojojoj vad vacker kanin! Nu blev jag ännu mer sjuk på en Rex..
Berätta, berätta om rasen!!!!!!

Vilken gullig kanin + en jättefin bur :)
Vilka coola och annorlunda raser du har på dina kaniner.
Hur många kaniner har du sammanlagt? :)
Tackar! =)
I skrivande stund har jag bara 8 kaniner.
- 2 rexar
- 2 Belgiska Harar
- 1 Belgisk Jätte
- 3 Jamoror
Till våren ska jag sätta igång att börja avla på de, då blir det renrasiga bebisar med papper och grejer. Planerar även att ta en blandraskull nu snart.

oj så fin färg :) söt kanin också, såklart ;)
Ja den färgen är verkligen otroligt vacker!!! Kommer nog gå bra för henne på kommande utställningar ;o)
Hur fungerar det för rexar att vara utomhus?
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Ja det skulle jag också vilja veta :D
Funkar lika bra som Vilken ras? som helst! Jag har alltid haft mina rexar utomhus.

Man har ju läst att dom inte har samma sorts underullspäls som andra kaniner, och att dom därför fryser lättare än andra.. Men det stämmer inte det då?
Skulle vilja ha en rex.. Nån som vet om rexarna finns som vita??? Det skulle jag vilja ha..
Finns vit rödögd rex. Annars är rysstecknade grymt fina!

Så det finns vita! =) Wow, vad vackra dom måste vara! Undrar om det går att få tag på?
Ja, rysstecknade är fina oxå.
Då & då dyker det upp vita rexar… =) Kan höra mig för om Du vill =)

JA!!!!!! gör det Suzzie! Jättesnällt!!!!!!!
Har en jag skulle kunna fråga… Lena Kvarnback, hon vet säkert om nån! Vill Du ha en nu eller i framtiden?? =) Inget att tacka för Annelie, klart jag vill hjälpa till om jag kan =)
Å så har jag ju Åsa Wigander jag kan fråga oxå =) Hon har en massa rexar! =)

Skulle vilja ha en typ till våren.. Det ska ju fixas bur osv.. Så det är inte aktuellt precis nu.. Men fråga gärna ifall dom ska ha nån kull som blir klar till våren nästa år, mest intresserad av en vit, men kan ju även vara så att jag faller för nån annan färg.. =)

nu börjar ju jag också bli sugen på en Rex :D Ska ju köpa en kaninkompis till min Albin nu i vår, kan inte du berätta lite mer om rasen? :) Starta en ny trår kanske:P
Matilda_91, oj då. Ursäktar att även Du blev sugen ;o) Jo då, vi kan starta en ny fakta-tråd, ett ögonblick bara =)