En vit fet padda
Gissa om jag blev överaskad när jag var ute och skulle ge min hona en morot. Hon hade legat och vilat nån timme hade jag sett och när jag kom ut reste hon sig och under henne kravlade det fram en vit rund padda…..men det var ingen padde det var en 9-dagars bebis och den var rund som en liten tennisboll, oj vad den måste ha ätit. De kan inte spricka va? 
Oj då :P har aldrig hört talas om en kaninunge som spruckit och det är inget jag kan tänka mej är möjligt på naturlig väg :)
Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |

Hahahah! Det var något nytt ;) Jag tror inte att de kan spricka, mamman brukar inte dia så mycket :) Hur mår "paddan" då? :)

Han sover gott nu, orkar inte så mycket mer med så mycket mat i magen 
Oj, jag blev riktigt rädd där ett tag, jag trodde att det var en vit, fet padda…puh…
Visste du inte om att hon hade ungar, eller hur vet du att den är 9 dagar?
Kastanjegårdens Kaniner
Haha oj. Du måste ju nästan ta en bild :P

#4 Jorå, jag visste att hon hade ungar men inte att det var en som inte låg i sitt hus där boet är och han var riktigt fet….
#5 Haha, ja det hade varit kul om jag hade haft kameran i det ögonblicket men han sover nu så fotografera får jag göra en annan dag 
#6 Jaha, okej. Du verkar iallfall ha ett matvrak till kaninunge ;)
Kastanjegårdens Kaniner
haha oj xD Vilket makvrak (;
Hade du inte upptäckt ungen förut? :P

å vad sött mina sex ungar skulle åxo va 9 dagar idag om dom levde e så ledsen bowh

#9 Trodde ungen låg i sitt bo och inte under mamman ute i buren, den rullade nästan fram, hihi
#10 Det är jättetrist för dig! Jag kunde ha haft 6 stycken ungar men det bidde bara tre
men jag är glad för det iallafall. Lycka till nästa gång!
#11 Jaha haha :D
Hihi, jag trodde också att det var en riktig padda under henne XD Men kan du inte döpa den till Paddan då? 

#13 Bra ide, jag tycker också den ska heta Paddan!:D
Visa gärna bild snart, vill gärna se ditt matbrak!:)
Mvh Maia

#16 sööt:)
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus