boar i mitten
hej nu äntligen har klara börjat med att boa. men det jag stör mig på är att hon boar i mitten av buren är det normalt?
och hon dricker typ en halv liter på en timma är det normalt? men jag är orolig för att föra gången hon boade i mitten trampade hon ijäl alla ungarna så tror ni att hon kan undvika att trampa på dom? det e viktigt. och hon vägrar att använda bolådan som jag satt in till hene men men vad kan jag jöra?

Nej det är ju konstigt att hon boar i mitten, dom brukar ju hålla sig till bolådan, fast ibland har det hänt att nån av mina boat i kisslådan, men aldrig i mitten av buren. Dom vill ju ha ungarna så osynliga som möjligt. Jag vet inte vad du ska göra, kan du inte försöka flytta boet lite försiktigt till ena hörnet av buren. Vet inte varför hon dricker så mycket, mina honor som har ungar och diar dricker ju mycket kanske två flaskor per dag, tror flaskorna rymmer ca ½ liter så det blir en liter då. Men att hon dricker så mycket nu vet jag inte vad det kan bero på. När ska ungarna komma?

ungarna ska komma om ca en vecka hon dricker enormt mkt och det känns som om att spenorna ska sprängas lol?
okej jag kan försöka att flytta boet till hörnet tack för tipset kram matilda