OT- påsk
Bayliss får förhoppningsvis ungar inom några dagar. Små påskharar (påskteddysar;)). Och så kommer det lite släkt hit tror jag.
Annars ska jag nog inte göra något speciellt :)
# 0 Jag får ju inte hem min "påskhare" föräns om några veckor så det blir en kaninfri påsk tyvärr. Som tur är har jag katterna, pojkvännen och andra nära och kära att fira påsk med 
# 1 Hoppas allt går bra med bebisarna, ser fram emot bilder på dom när dom anlänt från mamma kanins mage 
# 2 ååh vilken underbar bild 
Hm, mitt påsklov är nästan slut känns det som…
….det har ju gått jättefort. Jag har inte hunnit göra så mycket mer än att gosa med kaninerna och städa deras burar…haha
Fortsättningen blir nog det samma…dock så måste jag göra en del läxor som jag inte har börjat med än "/
GLAD PÅSK!
Kastanjegårdens Kaniner

Inte mkt. Ska hämta hem en ny kanin imorgon sen så blir ndet väll godis och sånt =)
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
#2 Naaw :)
#3 Ja det hoppas jag med! Det kan du räkna med ;)

Jag ska inte göra nåt speciellt, till farmor&farfar imorgon. Och så ska jag äta godis :D
påskhelgen är jag hemma hos mina föräldrar, och mina kaniner är hos kaninvakt. så dom får jag bara längta efter i påsk.
#1 - Du borde ju döpa bebisarna med påsknamn! ;) Typ: Påskharen, Påskliljan, Påskägget osv. Haha.
Not your mom, not your milk.
#9 Påskägget - klockren, haha! Får se vad det blir.. ;) Om det blir några ungar, men det är jag nästan helt säker på.
Inget speciellt ska jag göra.. Imorgon ska vi och fira min "låtsassyrra"s (halvsyrras halvsyrra ;p) födelsedag och sen i helgen blir det nog att bygga lite agility"hinder" (typ slalom och sånt ^^) och så ska jag börja träna det med Curry :)
Firar inte direkt påsk, äter kanske nåt påskaktigt och pyntar lite men inte mer än så. ^^
Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson
Besök gärna min blogg :)
#9 Haha, vilka supernamn;)
#3 #6 Tack 
På påskafton ska vi mysa lite med ja, min kusin, min morbror, hans föredetta fru (min kusins mamma), hennes sambo och deras son :)
Påskdagen ska vi på Resturang med farmor och farfar, fabror och hans familj.
Nästa vecka ska jag troligen hämta hem en kanin :D

Värd på Choklad iFokus
Fick påsklov idag! Börjar skolan på måndag v. 17 igen (11 dagars lov!) (Y) Jippi! 
Jag ska åka till Orsa och vara med två gamla vänner på lördag, ska bli kul för jag har inte träffat dom på länge! Vi ska bo ensamma i vårt hus som är i Orsa, i 2 dagar minst. Ska ta med Mumin som jag ska lämna i mora (möter upp en tjej där)
Och sen ska jag vara hemma, jobba So (ligger liite efter bara) och öva inför redovisningen som vi har i So, och så ska jag jobba med Engelskan, ska skriva om en person jag beundran 8kommer bli svårt, beundrar inte någon, okeej jag beundrar Lollo (a) haha men hon ska jag inte skriva om) 
Sen vet jag inte vad jag ska göra. Ta det lugnt, vara med kaninerna, hoppas på att snön ska försvinna, vara ute i solen. Jag ska vara med en kompis också, på måndag eter Orsa eller något, och då ska jag sova hos henne, träffa hennes trevliga kusiner, och så åker hon med mig hem så sover vi hemma