Vårgodis!!!
Hej jag hade tänkt göra lite godis i ungnen till min lille kanin och då blir det ju påskgodis :) men jag vill ha lite annoulunda ideér kanske nåt annat än vanligt godis(?)
så skriv på !!

Vad menar du med vanligt godis ;D?
kolla här. www.teddykaniner.ifokus.se där finns det recept på kaninkakor :)
/Elvira :D
torka äpplen, banan, bär, hallon, jordgubbar m.m :)

Om jag är sugen på att göra något speciellt till ninerna så söker jag på google, där brukar det finnas recept med knäckebröd, grönsaker m.m. Det kanske räknas som vanligt??? Det var också någon tråd här där man kunde torka banan:) Lycka till med godiset!;)
Brukar torka morötter och blanda i pelletsen. Man skivar då några morötter, trär dem på en tråd m.h.a en trubbig synål och hänger upp dem någonstans där det inte är för fuktig luft (kan börja mögla). Har testat att torka morotsskivor i ugn, men det började mögla ganska snabbt då..
Man kan även torka bl.a. äppelskivor på dethär sättet.
Nu var det ju inget som direkt görs i ugnen (eller man kan göra det så, men jag föredrar att hänga upp i trådar), men iaf. ;)
Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson
Besök gärna min blogg :)
Torkade brännässlor är smasken, torkade bananer, torkade äpplen, päron, torkade morötter, nötter, hallon, andra bär.
Kanske ska göra sånna där kakor som Madde skrivit om i en artikel i Teddykaniner.ifokus? Mina kaniner älskar dom 
Inget man kan torka. Men krokosen har snart blommat över och då kan man blocka bladen och ge kaninerna. De brukar de älskar :)