Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 614 ggr
Hopi
0

Rex-kaniner???

Är det nån som har Rex-kaniner här på sajten??? Eller har haft??

Vore så kul att veta lite mer om dom! Dom ser ju så mjuka och härliga ut! (Har bara sett på bild..) Men har läst att dom fryser lättare än andra kaniner.. Hur är det om man då ska ha den ute?? Hur är dom i temperament? Berätta gärna du som vet!!!! =)

Kaningalen
0

Jag har som sagt 2 rexkaniner, en blå hane och en blå sobelhona. Pälsen är grymt härlig och sammetslen! Alla rexarna som jag har haft har varit utekaniner!

Är en ganska så lugn ras, kan verkligen rekomendera rasen! Blir normalstora, upp till 2-3 kg ungefär.

Hopi
0

Tack för svaret! Det låter ju som det kan vara en ras för mig! Tycker den där härliga sammetspälsen verkar så underbar!!!!Glad  Lägg gärna in fler bilder!!!!

Lotta_A
0

Rex-kaniner verkar spännande och balla.
Usch jag skulle vilja skaffa en, men har inte plats :( Om jag hade plats skulle jag ha ett helt stall fullt med kaniner! :D

Kaningalen
0

Allt går att ordna så ha lite tålamod bara =)

LinisPandie
0

Jag har haft rex hamster men inte kanin :(

Kaningalen
0

Jag kan verkligen rekomendera den kaninrasen!!

mimmi.k
0

Hej! jag har en "liten" tjej som heter tussilago och är bland ras, hon är blandning mellan belgiskrex och dvergkanin. finns bilder….

Hopi
0

#5; Är rex-hamstern likadan i pälsen som en rex-kanin? Vilken färg? var din hamster?

#7; Ska kolla dina bilder!! =)

mimmi.k
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här e Tussen! Blandras mellan rex och dvärgkanin.

Lotta_A
0

#9: Ojoj så söt hon var :D

Min första hamster hette Tussen :D

Tina-A
0

#10: Hon hette väl busan?

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Hopi
0