Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 518 ggr
PimTheGreat
0

uppföljning av mina bebisar

Nu har det blivit klart här hur det ligger till.

Båda dvärgvädurarna är def inga hanar. De är honor båda två. Den gråvita kaninens bebisar var de jag skrev om i "AKUT KANINBEBISAR FÖTTS" den dagen särade vi på de 2 små och lät den gråvita vara kvar med bebisarna. Den gråa var kvar ute i utbyggnaden jag gjort och fått ett hus där,så kaninerna är fortfarande tillsammans fast har nät emellan. Natten till igår födde den grå 3 st bebisar också..:-)

Så nu finns här 7 små bebisar. Korsning mellan dvärgvädur och TJS. Någon som har en sådan kanin? Hade varit kul att se hur en sån ser ut…

Sashhi
0

Jag har iallafall sett en korsning mellan TJS och fransk vädur, underbart söt var den. :) Öronen stående som Pippi Långstrump.

Not your mom, not your milk.

PimTheGreat
0

har även varit o pratat med djuraffären här där jag bor och hon har berättat lite hur jag ska göra o inte göra. Sen tar hon hand om kaninerna om jag inte lyckas sälja dem, om det är fullt friska och normala så klart. Så nu verkar det mesta löst sig så nu ser jag bara fram emot och få se de små liven växa upp. :-)

Linnet
0

Men vad bra det blev då i alla fall, båda var honor och båda fick en kull. Lycka till med dom små! !

DEMNJA
0

Vad skönt! Nu är det ju inga tvivel om hur det hela gått till och vem som är mamma till vilka bebisar! :)

Grattis till kullarna får man väl säga då! *ler*

Hälsningar Anna

Medarbetare på Jättekanin ifokus

Rosågårdens kaniner

[Niike]
0

Vad roligt! =) Vill gärna se bilder, speciellt när de blir äldre.. Vore kul att se hur de ser ut!

spiritedaway
0

Skönt att ni vet nu i alla fall. Du får lägga upp bilder sen när kaninerna blivit lite större :)

Baralisah
0

grattis! Glad
Alltid lika roligt och gulligt med små bebbar!

Hälsningar Lisa - medarbetare på Jättekanin iFokus

Zvintos
0

Skönt att det gått bra iaf. =)

gizz
0

säger som de andra, det ska bli kul att se hur de ser ut när de vuxit till sej lite…de blir säkert jätte söta och du vill behålla allaTungan ute..gubben får flytta ut och kaninerna in..*asg* FlörtGlad

Good luck syster yster!!Flört

Kiwanu
0

skönt att höra ! all lycka till er ! :D

PimTheGreat
0

haha…tack för era svar. Ja risken är väl att man faller för alla och vill ha de kvar, men det kommer ju inte funka att ha 11 st kaniner..;-)

Ingen här som vill ha?