OT Aprilapril
Kom ihåg att lura alla idag, det är ju 1a April!
Själv lurade jag några kompisar att Tindra har fått ungar, och att jag har köpt hund. Haha!
Glömde skriva,
Har ni lurat någon idag?

Jag tycker egentligen inte om sånt, men var ändå tvungen att testa om det skulle funka att lura maken.
Drog en historia om att Vide skulle ha fött bebisar och därmed inte alls var en hane utan en hona. Han gick på det ;)

Vi drev med vår SO-lärare hela dan x)
#2: haha :P
Jag lurade mamma o sa att jag hade en bruten tand (kom inte på nåt bättre)
Hon gick på det! Och det var precis efter att jag påmint henne om att det är 1a april idag :p
Sen har jag gjort ett kort med prinsesstema till min (pojk)kusin som fyller år idag
(Vi ger alltid honom en skämtpresent eller så när han fyller år
)
Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson
Besök gärna min blogg :)
Nej jag kommer inte försöka lura nån. Och jag hoppas ingen försöker lura mig. Jag tycker inte riktigt om 1 april :P
Jag har inte lurats idag men förra året skämmde vi ut en tjej för hennes bästisar. Hon heter då Vilma som min kanin som jag hade fått två veckor tidigare hon visste om det för att hon och hennes storasyster(min klasskompis) spelar i samma lag så jag och min kompis gick dit och sa "Hej Vilma min kanin har fått ungar säger jag och kompisen fortsätter och jag kanske ska få en. Hon blir genast intresserad och frågar vilka färger dom har jag säger att dom kommer bli svarta men att jag inte var riktigt säker då frågar hon hur många det var och vi bara skrek Aprilapril och hennes allra bästa kompisar hörde allt och hon blev jätte generad. Idag har man varit sjuk så det blev inge skämmt idag:(
#6 Gjorde samma sak med fröken hehehehehehehehehehe

Mamma lurade mig och sa att hon körde på en Anka XD och dumt nog så gick jag på det ^^.
Jag och en kompis skojjade med en av våra andra kompisar om att en kille frågat ut henne :P Det var otroligt roligt och hon satt hela lektionen och tittade på honom :]
Sen lurade vi våran idrottslärare, alla kom utan några kläder att gympa i. Vi sa att en annan lärare igår hade sagt att vi skulle ut och gå idag. Gissa om han blev snopen :P
Sen har vi inte gjort så mycket mera..
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
#9 Hahaha gud vad taskigt x)
#9 Haha vad kuul XD det skulle vi gjort idag ju! Att vi inte tänkte på det när vi hade idrott, vi hade också vikarie dessutom.
Har inte lurat någon, kommer aldrig på någon lögn. Men buss chauförren lura oss idag XD haha värsta dåliga.
**"Vi måste åka till Bruket och hämta Valle för annars kommer han sent till skolan"
**Senare säger han "Haha april april!"
Och så säger han "Jag är bäst! Jag är bäst jag lura er haha ni gick på det!" - HAHAH vad mupp.
(För bussen åker till Bruket = 5-10min från vår skola, en annan väg efter våran vända och släppt av oss i skolan)

Mamma lurade mig att min kanin hade rymt från buren. Jag och min syster rusade ut - och mamma låste dörren. Där stod jag i morgonrock och tofflor och min syster stod i ett nattlinne, haha.
MVH Emmy/ cikorias.blogg.se
[kaniner och gerbiler]
#12 Hahhaha! :D
Nä jag har inte lurat någon (ännu), och inte heller blivit lurad (ännu) ;)
Jag har lurat min syster om att klockan var 07.40 när den var 06.15 xD Hon vaknade till fast somnade om… Ska lura min lillasyster (Astrid) mera snart ;P
Fast jag brukar ofta lura folk iaf XD Speciellt Astrid..Sist jag lurade henne rejält så hade jag stängt in hunden i källaren för hon älskar honom,så när hon kom hem sprang jag runt ute på vägen och ropade efter honom förtvivlat.Hon trodde att han sprungit bort så hon sprang och (grät nästan) ropade efter honom med x'D Fy så kul jag hade då! XD
Hennes min när jag sa att han sprungit bort…Det glömmer jag aldrig x') Fast sen avslöjade lillebror mej..
Imorse går jag kom till skolan kom en kompis och sa:
- Har du tränat på matteprovet? Fyfan vad jag hatar Catharina, fyra sidor långt!
Jag ba:
- Va? Matteprov? Äh, det skiter väl jag i :P
- Fast … du vet väl att det är första april idag va?
- Ah, det vet jag. JAHA! Var det ett skämt? xD
Haha! Sen ställde några om klockan så vi fick sluta fem minuter tidigare ((:
#15 Vi ställde om klockan på matten igår fast den ramlade i golvet så det gick inte så bra.
Vi ställde också om klockan men läraren blev sur XD Sen lurade mamma mig att kaninerna hade rymt! Jag gick på det! :P

Jag försökte ställa om klockan på no-lektionen, så att vi fick sluta tio minuter tidigare.
(varför har min nolärare en armbandsklocka? xD)

Har både blivit lurad och lurat (eller åtminstonde försökt)
Ringde en kompis och sa: "Det brinner här bredvid!"
Han: "ah jo jag ser det, brandkår och allt liksom"
Jag: "wait wat?" *titta ut igenom fönstret* ´
Han: "HAHA SÄMST, APRIL APRIL"
:<
Min fader därimot var ungefär lika bra på att skämta som jag var..
Han: det är en stor gris där ute!"
Jag: "ha-ha"
Han: "jaa, vid dina hagar!"
Jag: "Mhm"
Han: "APRIL APRIL!"
Jag: "Men åh haha"
Han: "Nej förlåt det var bara din feta kanin HAHAHA"
Jag: "MEN PAPPA!"
the vanity, it becomes insanity
#14 Ja haha det kommer jag ihåg! Gud vad bäst vi var (Y) nu är det råttorna istället för hunden som gäller.
#19 HAHAHAHAHAHAHAH vad bääst x'D (din pappas alltså)

#19 Schysst pappa du har ;D
Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?
Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet
Hahaha Emmy, skön pappa! xD (Y)

#19 Hahahahah :)
Jag praoar just nu. Och jag min kompis och en tjej som jobbar där skulle skämta med en annan tjej som jobbar där som heter mirre. Det var inte direkt så roligt bara att se hennes min.
Det är en restaurang. Sen så "ringde" det och den ena tjejen svarade. Sen la hon på och sa till mirre. Vet du en tjej ringde och klagade och sa att dom hade blivit magsjuka av din ceasarsallad.
Hon blev helt chockad. Ni skulle sett hennes min :P Men sen började vi garva och då fattade hon och så sa hon "vi som har så rent här"
xD
/Elvira :D

#23 Haha ;)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
#19 hahahah din pappa ;D xD
Jag varken lurade någon eller blev lurad idag ^^.
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!