hej
vem som helst kan bli uppfödare om dom har ett starkt intrese för kaniner så skriv inte så gör du det för att du själv är en dålig uppfödare. döm inte mig för att jag är ung jag har villjan. drömde inte du om att få bli det när du var ung? men tänk då om en troligen inte så bra uppfödare som tror hon vet allt om kaniner kommer och siger att du inte kan bli det för att du e ung jag kan bli vad fan jag vill men du kan ingenting mvh matilda och det här inlägget är för alla unga som vill bli kaninuppfödare jag tycker attdet e jävligt elakt gjort av dig att skriva så animalove

jag är imot såna som dig

varför inte ta det via PM istället för att skapa en publik tråd?
/Sanna
medarbetare på Nattsudd och TV

Varför dra upp gammal skit? Alla har rätt till sina åsikter, onödigt att dra upp sånt här när det är avklarat…
Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?
Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet
Ehm, ursäkta mig? Har ni lust att bråka kan ni ju PM:a om det, helt onödigt att skriva det här!
Not your mom, not your milk.

ja men jag blev så arg för att jag e typ 13 år snart 14

jag briner för kaniner och jag ska bli uppfödare till sommar men tapade nästan suget när hon skrev så
_Varning onödig kommentar
_
Öhm? HAHa.

bitch
#8: Wtf?
Ngn Medarbetare borde väl låsa tråden?
Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson
Besök gärna min blogg :)
HAha, Jag blev kallad bitch :D As kul ju! :D Jag blev skit glad :D :D -.-'
Tycker att ni borde ta det här via pm istället. Onödigt att dra upp det här ännu en gång. Det har redan varit en tråd angående just detta, och jag tycker det blev rätt avklarat just då.
Och är väldigt onödigt att skriva som i nr #8

Alla har olika åsikter, alla tycker olika. Man ska acceptera det.
Jag tycker att, som alla här sagt att du borde ta det med henne istället för att alla andra härinne ska behöva bli drabbade.
Och om du ska hålla på att vara uppkäftg och störig mot andra som inte gjort dig något, så tycker jag att du inte har nått härinne att göra.
Hälsningar Lisa - medarbetare på Jättekanin iFokus
Jag låser tråden ftersom jag tycker det är onödigt att dra upp någon gammalt.
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com