Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 340 ggr
[BonnieL]
0

OT-Första April!

Imorron är det första april, hade du tänkt lura någon? :)

kaningodis
0

Hm, har inte kommit på något bra skämt än men något ska jag försöka komma på. =P

Du då?

Kastanjegårdens Kaniner

Zvintos
0

Ska inte lura någon, tycker sånt är så tråkigt och förutsägbart. Tungan ute

[BonnieL]
0

Har inte heller kommit på något :P Men i min syrras klass skulle alla prick klockan tio ramla av stolen i skolan. Haha Tungan ute

Jetaime
0

Nej jag är inte så bra på sånt ^^. Kommer inte heller tro på nått som någon säger imorgon haha xP

[Niike]
0

Nej, jag kan inte luras :P Eller jo, över msn, telefon och sånt, men inte öga mot öga, har inget pokerface.. haha!

sagalennskog
0

Haha, vet faktist inte :p

www.sagaskaniner.webs.com

Mvh Saga Lennskog.

spiritedaway
0

Nej. Och jag hatar 1.a april. :P man vet aldrig vad som är sant eller ej. Hah. Fast är mest pappa som brukar luras.

Får se om tidningarna hittar på nåt roligt i år.

Zessan
0

det är kul med 1 april, men min ena kompis har verkligen jätte tråkiga skämt! Hon skämtar hela tiden och säger typ om man kollar på reklam: Den personen jobbar på pappas jobbjagskojabara. Man fattar ju ingen ting!:P

Eternity90
0

ja skulle vilja lura min pojkvän för att ge igen för gammal ost. Han brukar ibland köra motorsåg och innan jag lärde mig hans elaka skämt, så lurade han mig att han hade kört sig i benet och var på sjukhuset. Men nu funkar inte sådant längre när man har varit tillsammans i 4,5år,  och när något skulle hände kommer ingen tro honom