Kanin iFokus

Kanin

Etikettbilder
Läst 548 ggr
[Wera]
0

Bilder: mina sötnötar.

Idag slutade jag åter igen tidigt från skolan :o) skönt! Så jag passade på att gå ut till kaninerna, borstade Mumin & Charlie lite, och så fotade jag. Det blev inte dom bästa bilderna :( (kass kamera) men vissa blev helt ok.

Så jag lägger ut dom här då.

- Vänta med att kommentera tills jag sagt till.

[Wera]
0

- Isa | Charlie | My -

[Wera]
0

- Isa | Charlie -

[Wera]
0

- Isa -

[Wera]
0

- Isa -

[Wera]
0

- Isa -

[Wera]
0

- Mumin | Charlie | My -

[Wera]
0

- Mumin | Charlie | My - (Visar fluffet på Charlies huvud <3)

[Wera]
0

- Isa | Nalle | Mumin | Charlie | My - Kass bild. Iaf. här är hela bunten!

[Wera]
0

_- Isa | Charlie | Mumin | Nalle | My -
Charlie bryr sig inte ett dugg om honorna, honorna bryr sig heller inte om hanarna >_> det är ju vår! *hehe* Fast vi har ju ett undantag - Nalle! han är en liten kåtbock oavsett årstid, så fort han träffar en hona ska han vara på, den här gången blev det Mumin X)
_

Det roliga med den här bilden är att preciis när jag tog den här bilden föll han ner rakt ner, i en vattenpöl med lite is, haha stackarn <3
Släppte ner han på stallgolvet, då hade Isa hoppat ner på golvet, den busen, så jag jagade efter henne en stund samtidigt som Nalle var och jagade Isa. Haha!

[Wera]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nalle blev lite smutsig & blöt. Hihi. Tungan ute

Klar, det var sista bilden. Nu får ni kommentera Om ni känner för det! Skrattande

Kristall
0

Söta bilder =)
Men vf hade du hanarna med honorna? o:

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

elinab
0

Vilka söta fluffbollar :)

Vore kul att ha en kanin med mycket päls någon gång.

[Wera]
0

#11 Vela fota allihopa tsm.
Som jag skrivit bryr sig inte Charlie om honorna, Nalle har jag hela tiden koll på (t.ex. bilden i #9 gjorde han på huvudet, honorna lär inte bli dräktiga av det *fniss)

Mumin & My ska ändå ev. paras med Charlie snart ändå (när de intresserar sig lite mer.)

KaninEmma
0

Jättesöta kaniner! :D

// Emma :D

[BonnieL]
0

Söta! Glad

Toaden
0

Vilka fina kaninsötar<3 :3