Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 484 ggr
SagaoAlfred
0

Theo har flyttat.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är inte inne här på kif så superofta längre, men en del utav er kanske iaf vet att jag har haft en kanin vid namn Theo. :)
Jag ska flytta ihop med Malin (lill_jarven) i juni och då hon har 3 kaniner och jag 4 st, så har vi kommit fram till att vi varken har plats eller råd med 7 st vuxna kaniner.
Det finns inte en chans att jag skulle kunna sälja Saga eller Alfred, och helst inte Tilda heller så jag har planer på att försöka börja hoppa med henne i sommar om hon tycker att det är roligt, så det fick lov att bli Theo som skulle bort.

Han bor nu hos min bekant/vän i en stor hästbox. Kommer dock att sättas ihop med någon utav hennes honor rätt snart om allt går bra.
Det känns verkligen toppenbra att han har fått komma dit, och att jag kan hälsa på när jag vill, även om det gör ont i hela hjärtat när jag tänker på att han inte längre bor här hos mig och jag saknar honom så fruktansvärt mkt.

gullenos
0

Naaaaw va söt <3 Det blir nog bra :)

Zvintos
0

Förstår precis hur du känner dig!
Men skönt att han kom till ett bra ställe. ^^

[Caifeen]
0

Så söt :) Hoppas han har de bra!

Stasar
0

Vilken söt kanin. Han kommer säkert få det bra.

[Niike]
0

Skönt att du kan hälsa på honom och så iaf =)

spiritedaway
0

Men det är ju bra att du känner personen han flyttat till :) då vet du hur han kommer att ha det ^^

lill-jarven
0

Han får det finfint hos henne. :) <3

SagaoAlfred
0

jaaa, jag tvivlar inte en sekund på att han inte kommer att få det bra. :)
men, jag saknar honom ändå supermkt ju och har inte vant mig vid att han inte är här hemma. <3

[findusen]
0

fick oxå omplacerat en kast lejonhane till en bekant på landet, för att han inte trivdes inomhus.. han förstörde allt han kom åt och trots han hade en 140bur han satt i när jag inte var hemma och en källare på mer än 30kvadrat(där jag bodde) att springa lös i när jag var hemma så var han inte lycklig….. han fick flytta till en gård där han fick bo i en box på vintern och i en stooor utehage på sommaren tillsammans med två honor, och han blev mycket mer harmonisk =) han blev jättebra kompis med den ena honan och dom gör verkligen allt tillsammans.. i början kändes det tomt men efter att ha sett hur glad han var när jag hälsade på honom kändes det helt okej sen =)