Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 422 ggr
PandaFish
0

Tävlingsresultat 15/3

Egentligen finns det säkert ingen på det här forumet som är intresserad av hur det gick för mig i söndags men jag skriver endå :P

Jag var i Örebro och tävlade Kaninhoppning med mina ninisar :D det var Rak och Pia skulle debutera rak svår och jag var skit nervös :S

Frazze Först ut utav mina kaniner i rak lätt ny. det gick så himla bra han slarvade ner ett hinder i grunden :D I finalen rev han två styckna men det var för att han inte orkade hoppa :P Kondis träning alltsåXD

Sixten Var först ut i Lätt. Banan gick åt fel hål och han var rädd och ville upp i mitt knä hela tiden. Men det gick bra och vi kom i mål på 0+0 och det blev pinne :D Bara en kvar till medel alltså.

Snobben Som vanligt är jag så fumlig och det blev tjuvstart igen XD han gick på 2+0 tjuvstarten inräknad :P att jag aldrig lär mig…

Colan Först ut i medel. Han var rädd och tyckte att hindrena var lite för höga. Det blir att träna en massa hemma alltså :P Han gick på 3+2

Bella Debuterade Medel. Hon var rädd och det gick inte så bra :( Vi fick 4 fel 3 i bana och 1 i korr

Sessan Var jätte arg XD Gick på 2 i grunden ett fel var i korr :P I finalen gick hon på 0 och slutade på 2+0 och fick pinne :D bara en kvar till svår nu :D

Magenta skulle starta svår men fick henne inte att gå framåt så vi utgick efter några sekunder bara.

Pia Debuterade Svår och jag var så nervös. Min lilla hare skulle hoppa svår :O Egentligen är hon inte så liten hon väger ju nästan 3 kg ;) det kanske var därför hon klev över hindrena :P hon nollade grundne och när vi gick i mål gärt jag nästan av lycka :D inför finalen var jag jätte bervös för hon ledde. Men det gick bra i finalen hon nollade den också :D Då grät jag XD Mina underbara hare hade gått dubbelnolla på sin första svår och dessutom vunnit den jag har aldrig varit lyckligare :D

Sandra Eriksson, Örebro Läns Kaninhoppare

www.sherlocksgard.weebly.com

PaaatyPalm
0

Nej gu va skojj :O :D Speciellt för Pia :D

20 årig djurgalen moder* 

Www.windsoropalm.weebly.com

KaninEmma
0

Det var ju bra :)

// Emma :D

flisan93
0

Grattis!:D

Jojsan
0

Vad kul! Grattis :)

Sashhi
0

Gud så kul! Tävlade själv 15/3 i STKH och min holländare knep första pinnen i lätt krok.

Not your mom, not your milk.

MarHai
0

Grattis =)

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

SagaoAlfred
0

Va roligt! Grattis :D

skanorskaniner
0