Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 818 ggr
pepsi-v-emmelie
0

OT - Stephanie Meyer

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Asså är det bara jag elr är det någon fler som bara älskar elr gillar Stephanie Meyers böker och filmen twilight!!

jag har ganska nydligen köpt boken ( i lördags ) och läst över 300 sidor xD och jag såg filmen i fredag ;>

ganska knäpp sak att skriva om men vill  bara skriva av mej om hur bra jag tycker bökerna och filmen är!!

om det är nån mer som har sätt filmen elr läst nån bok så skriv!! :D:D <333

[Stampelina]
0

Min granne pratar om de böckerna, men jag föredrar biografier.

pepsi-v-emmelie
0

okej ;>

Strumpa
0

#0 har du kollat in twilight.ifokus?

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

emwa
0

Jag ÄLSKAR både böcker och film!

MVH Emmy/ cikorias.blogg.se
[kaniner och gerbiler]

pepsi-v-emmelie
0

#3 nä,finns det de? ;O :)<3

memmis
0

jag vill se filmen ,  men min kompis har alla hennes böker . ;)

sagalennskog
0

Jag har precis beställt den sista Twilight boken, och den är så bra :')

www.sagaskaniner.webs.com

Mvh Saga Lennskog.

tinaLY
0

bästa film och bok-serie EVER!<3 älskar dom, puss på dom! läser sista boken som snart tar slut…vill inte sagan ska ta slut!;O

spiritedaway
0

Har faktiskt inte läst böckerna. Och ej sett filmen :P Har däremot hört att den är överskattad.

men jag kanske ger böckerna en chans lite senare när jag har mer tid att läsa.

Strumpa
0

#5 japp de gör det, du får kolla in där :)

/Sanna

gullenos
0

Min kompis syrra läser sista boken på engelska… suck vilket liv x)

Sashhi
0

Tycker att det verkar väldigt överskattat, är själv inte alls förtjust i det, och kommer inte ens prova.

Not your mom, not your milk.

Strumpa
0

jag har heller inte läst, och filmen var dålig :) men det är roligt hur många "anhängare" twilight har fått egentligen.

/Sanna

pepsi-v-emmelie
0

men hon håller typ på att  skriva en till bok från hur Edward berättar ;)<3

Jussse
0

Jag älskar böckerna och filmen!

Hon heter Stephenie Meyer ;P

pepsi-v-emmelie
0

okej,är inte så bra på att stava x)

Papaya
0

Jag tyckte också att både filmen och böckerna verkade väldigt överskattade, men jag är väldigt svag för vampyrer, så jag såg filmen, gillade vad jag såg, och köpte böckerna. Mysiga böcker som man mår bra av, jag hatar att läsa den vanliga modellen av ungdomsbok där alla bara skär sig och mår dåligt, eller blir mobbade, eller inte mår bra, eller bara klagar hela tiden. Nej, länge Twilight, böcker som man mår bra av att läsa! ^^

//Emma
Hartassens Kaniner - uppfödning av hartypade hoppkaniner

Riqueza
0

Böckerna är så bra ;) Har läst hela serien 5 gånger nu :P haha

skanorskaniner
0

Jag har läst alla böckerna på svenska och engelska typ 1000 gånger känns det som och jag har sett filmen:-) jag började läsa böckerna 2007. Hehe:-P Jag älskar böckerna och filmen är jätte bra men den går inte att jämföra med boken. Jag kan inte sluta läsa böckerna och snart ska jg köpa en av dem på tyska.:-P

Riqueza
0

#19 tycker du som jag att de engelska böckerna är bättre än de svenska? :)

skanorskaniner
0

#20: Ja det gör jag:P Mycket bättre är de på engelska:)

Ebba-A
0

Jag gillar mer sånt som är realistiskt, skulle kunna hända i verkligheten. Fantasy och liknande är bara jobbigt att läsa enligt mig, som annars läser allt. MEn min kompis gillar dom :)

Värd på Choklad iFokus

[Niike]
0

Ska läsa böckerna någon gång när jag inte har något att läsa (;

Riqueza
0

#23 Gör det! Du kommer knappast ångra dig :P

Zippa-
0

Jag har läst alla böckerna på engleska och jag älskar dem, de är verkligen jättebra!

/Sandra
lovato.blogg.se - MIN BLOGG!

gullenos
0

Varje gång nån snackar om twilight så skriker jag och min bästis tove neeeeeeeej! Vi pallar inte den mer. Den är ungefär som harry potter ^^ :P Haha! (Inget illa om er som läser den fattar inte hur ni orkar bara :P)

Är alla som läser den kära i den där killen här med eller :P?

Riqueza
0

#26 DEFINITIVT INTE! nä nä, robert pattinson är inget för mig :P

Har du läst böckerna alls? :P

liiinas
0

Jag har läst 1:a, 2:a, och 3:e boken (och ska snart börja på 4:e boken). Och så har jag sett filmen Twiiligth. JAG ÄLSKAR DEM!! Dem är de bästa böckerna 4 ever tycker jag xP. När man väl börjat läsa så KAN man inte sluta läsa! <333

SugarAddict
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

DE fyra böckerna är nog de enda böckerna som jag känt att jag kunnat läsa utan att tröttna.. De påverkade mig något enormt. Så mycket känslor..

läste de tre första böckerna på svenska, sen fjärde på engelska. Äger dem allihopa. Och har läst om dem flera ggr, fortfarande med samma känsla.

Funderar på att läsa de tre första på engelska med. 

Har man varken sett filmen eller läst böckerna ( vilket jag tvivlar på i denna twilight-hysteri) så rekommenderar jag att se filmen först, som jag gjorde. Tyckte verkligen att filmen var toppen, och bestämde mig för att läsa böckerna. Vilken upplevelse! Inte något jag ångrar direkt ;)

De absolut bästa böcker jag läst!  Go Steph! :)

mja..bilden säger väl rätt mycket om hur mycket jag tycker om de här böckerna? ;) haha.

damparu
0

Alla värkar helt besatta av dem :o själv har jag inte läst eller sätt filmen :P

// Ludde

SugarAddict
0

Då har du missat nåt ;)

damparu
0

hihih (: jag borde kanske se filmen snart :P

// Ludde

SugarAddict
0

Gör det! Men glöm inte att böckerna är bäst. Efter att ha läst böckerna tycker jag inte längre att filmen är så himla bra som jag först tyckte. Så böckerna förtjänas att läsas.

Eftersom att jag läst, och sett allt som hitils finns så väntar jag just nu på att New Moon ska komma på bio, vilket dröjer ;)  Sen så är det en ju önskan att underbara Steph fortsätter skriva på Midnight Sun. 

Allt handlar om tålamod ;)

damparu
0

haha (: okej… får väll be min kopis där uppe i norrbotten skicka ner hennes film och böker till mig :p hon är ju Twilight NÖRD :P

// Ludde