Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 364 ggr
Ebba-A
0

OT - Presentation av mig

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte presentera mig lite, nu när jag dykt upp här och börjat skriva i trådar. ;)

Jag är iallafall en tjej på 13 år som heter Ebba (förvånad?). Bor i Gnesta söder om Stockholm. Här på iFokus är jag mest inne på Hamster, Choklad, TV, Film och bakverk men dyker upp lite här och var ibland. Är även Medarbetare på Choklad, TV och Film.

Är hamstertokig, här finns för tillfället tre guldhamstrar (kommer ev. flytta in två dvärgar snart). Tyvärr har jag inga kaniner längre, då det gick så dåligt med mina förra. Fick en kanin för drygt tre år sen som hette Lotta och var en viltfärgad lejonhuvad dvv. Tyvärr dog hon av okänd anledning, bara sex månader gammal, 10 juni 2006. Skaffade därefter en ny kanin, en viltgul korsning vid namn Pepsi. Han dog 15/4 2007, Lite mer än ett år gammal. Även han av okänd anledning. Kände mig som världens sämsta kaninägare så jag gav upp det helt. Skaffade då en hamster istället, sen blev det bara fler. Och det har för det mesta gått riktigt bra,  även om några snedsteg.
Men kanin blir det igen! Tycker dom är så mysiga och härliga.

Ja, det var en liten presentation av mig. Bifogar en bild på Pepsi.

Värd på Choklad iFokus

Solkaniner
0

Välkommen! :)

DEMNJA
0

Välkommen hit får man väl säga då! :)

Roligt att du tänker ta upp kaninintresset igen! Vad har du tänkt för ras och ska du bli stolt kaninägare snart igen eller senare? :)

Hälsningar Anna

Medarbetare på Jättekanin ifokus

Rosågårdens kaniner

gullenos
0

Tycker att du ska köpa en teddyvädur nu på direkten :)

Mihi :) Välkommen!

Zvintos
0

Välkommen. ^^

[Niike]
0

Välkommen, kul att du presenterar dig :)

Så söt Pepsi var.. Beklagar att det inte gick så bra med kaninerna, men ibland har man en himla otur! Hoppas det går bättre om du nu skaffar kanin igen =)

spiritedaway
0

Välkommen :)
Vad blir det för kanin då? :)