Rex hane bortskänkes
Denna söta svarta rex hane på 7 månader har letat efter ett nytt hem ett tag. Han är nyfiken, social och har massor av energi. Det viktiga för mig är att han kommer till ett bra hem, gärna som ute kanin. Därför har pengarna ingen betydelse.
Han finns i kungälv, strax norr om göteborg.
Han har stamtavla som ingår och är inte kasterad. Är du intresserad eller vet nån som är. Skriv här eller maila mig på ida_1983@hotmail.com
putt!
putt
// Emma :D
putt : )
Kram Johanna
Medarbetare på hermelinkanin och julen.
Besök gärna min hemsida, vinterstigens kaniner
Hoppas att han hittar ett nytt hem snart. Ska fundera lite om jag känner någon som vill ha en rex till sällskap.
Lycka till

Tack så mycket. Ja vore så skönt om han fick ett nytt hem snart den lille goa :)

Putt, hoppas att denna söta kille får ett toppen-hem, håller mina tummar så att dom blöder;)
Mvh Maia
Har mejlat din mejl adress till en som har frågat efter en rexkanin av mig. Vi får se om hon hör av sig till dig.
Hej Ida!
Det blev lite fel med inlägget. Jag försöker på nytt.
Jag har mejlat din mejl adress till en som har hört av sig till mig och frågat efter en rexkanin. Vi får se om hon hör av sig till dig : )

Va roligt!
Hoppas hon är intresserad :)
Jag har skickat iväg ett pm till dig Ida!
Hej Ida!
Du har pm 

Om det är någon som vet nån uppfödare/kaningård som kan va intresserad av en rex till Avel eller varför inte Kaninhoppning. Så hör gärna av er till mig. Eller tipsa dem om mig:)
putt
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
Putt :)
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Är han int såld än?
Mvh Maia
Han är jättefin! Lycka till! 
putt för sötisen :)
#17 Tänk på att du inte behöver putta om tråden redan ligger under de senaste inläggen :)