Fin! 

#2 tack så mycket (:
/Saralindh
Hyltegårdens kaniner, (hemsida m.m kommer)
Fin :)
// Emma :D

Tack (;
/Saralindh
Efter lite renovering blir den säkert jättefin :)
Med lite renorvering blir den nog toppen :D
**Vi fick en bur av en bekant också, den var kanske i det skicket denna bur är, omålad också. Vi bytte ut taket, tog bort en inbygd sovhus (som var helt förfallen) och spika fast nytt tak, satt på takpapp, tog bort lite spikar och målade den röd med kallasfalt i + vita väggar så vips blev den bra igen ;) (För ett tag sedan skruvade jag fast en sitthylla också)
Vilken jätte fin bur :D
Jättefint! :) Vill tipsa om att ifall ni ska ha det som året-runt-bur så skulle det vara bra att täcka över ena nätdelen & göra det till en bodel, eller så ställer ni in en stor & rymlig bolåda så kaninen kan ta skygg ifrån väder & rusk.
Not your mom, not your milk.

Jättefina :)
#10 Hon kan nog inte göra ena delen som mörk del, och täcka igen efter som jag tror det ska vara en två-fackare åt två kaniner.
Men ett sovhus skulle nog vara bra :)
#13 Jaha oj, uppfattade det som om det skulle vara en två-fackare för du skrivit "ska köpa en till kanin som ska bo där" då tänkte jag att du redan har en kanin som ska bo i ena facket typ ;) hehe

#14 jaha nej, det bor ingen kanin där just nu ^^'
/Saralindh
Fint! Den kommer nog bli som ny efter att du fixat till den lite =) Ser ju ut att vara i helt okej skick, så med lite målarfärg kommer den bli supersnygg tror jag! Skulle vara kul att se hur den blir sedan när du gjort i ordning den =)

#16 tack! :)
Jo får hoppas det blir bra, den är väldigt välbyggd så (:
Jag lägger ut lite bilder när det är klart, men kan kanske dröjja lite har inte ens satt igång en (A)
/Saralindh

Som sagt med renovering blir det ju superfint :)

Fin fin, med en renovering blir den toppen:)
Mvh Maia