Selar
Jag vill bara säga till alla om ni ska köpa sele gå in på www.rabb-it.se ! Dom har dom bästa selarna finns bogselar å h-selar enfärgade, mönster och läder :) Har ju även koppel som matchar selarna :D Själv har jag en till min kanin men kommer att beställa många fler! Har ni nån rabb-it sele ?
MvH Hanna
Jag har också en sele från rabb-it, en bogsele, den har lite rostiga spännen efter att ha varit ute i snön men är annars i bra skick trots att jag har haft den relativt länge, så jag tycker att hållbarheten är bra iaf. ^^, Dock är den ganska hård/styv så den används inte så mycket.
Hade tänkt köpa flera därifrån men kom på att det var mycket roligare och billigare att sy själv. ;)
Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson
Besök gärna min blogg :)

Jaa det kanske man skulle testa ;)
tror jag ska beställa där ifrån nån gång i veckan ;)
Har inga bogselar längre.
Men har tänkt att försöka sy några själv sen.
Ja har två bogselar därifrån, dom funkar super!!! :)
jag har en bogsele därifrån, den är jättebra, men jag ska nog beställa några till

#3 Jaa gör det för dom är jätte bra :)
#4 Jag funderar oxå att börja sy egna skulle vara kul :D !!
Libraartic är bättre!
Har två st därifrån :)
va e de för skillnad på bogselar å h-selar?? sorry om ja förstör tråden

Jag har ca 10 selar från Rabb-it :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

#12 Det var inte illa. Själv har man ju inga :)
/Elvira :D

har bogsele+koppel därifrån toppenbra, trots alla bitmärken :)
Mvh Maia
#11 H-sele är en vanlig "kattsele" med ett halsband och ett magband med en rem på ryggen som löper från halsbandet till magremmen med spännet bak i magremmen.
Bogselen är utformad så trycket hamnar mer på kaninens bogar istället för hals och mage, finns bilder och info om dom på hemsidan.
#0 personligen tycker jag dom selarna har lite väl breda band, annars är dom fina, äger ca 10 st från rabb-it + koppel
Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |