Tankebubble tävlingens finalister!
Har nu valt ut 3 stycken finalister från tankebubble tävlingen jag startade förut.
Rösta på den du tycker är roligast (Y)
BIDRAG NR 1. Av Sagalennskog.
BIDRAG NR 2. Av Caifeen.
BIDRAG NR 3. Av Linaah.

det finns ju ingen såndär röstgrej? xD
Oj :$ Jag gjorde en!! Hmm aha :/ det kanske inte blev något då… men jag gjorde ju en :S
Antingen kanske en Medarbetare kan fixa & göra röstningen elr så får tråden låsas så måste jag skapa en ny.
1. Det finns ingen röstgrej
2. Man ser inte vad som står i tankebubblorna.
www.sagaskaniner.webs.com
Mvh Saga Lennskog.
Bidrag 1:
1. "Mamma kolla en krokodil!!" 2. "Men sluta knuffa mig! JAG VILL SE!" 3. "Skynda skynda den rymmer ju!" 4. "*Suck* .____."
Bidrag 2.
1. "Mamma kan jag få solrosfrön? Snälla!" 2. "Nej du får vänta tills det blir lödag." 3. "Vänta lite…" 4. "Där ÄR ju lördag!"
Bidrag 3.
1. "Mamma vad finns det där nere?" 2. "Mamma, mamma, mamma!" 3. "Psst, kom så drar vi. Värsta tillfället nu när mamma har fullt upp!" 4. ""Gaah! Jobbiga ungar…"
Kan inte göra det så mkt bättre. Jag kan iaf. läsa i bubblorna ;)
#4 Kan du inte göra en ny tråd där du tar med röstgrejen, och lägger bilderna i olika inlägg istället? Så man kan se istället :)
Mvh Saga Lennskog.
#5 Kan inte vara i olika inlägg för då ser man inte bilderna för att kunna rösta. Man måste rösta först sen ser man inläggen.
Kan någon Medarbetare ordna så man kan rösta?! Så slipper jag skapa ny tråd snälla :)
Puttar upp den så någon Medarbetare ser tråden ;) .. om inte en ny tråd redan har skapats (:
#7 Tack, någon snäll Medarbetare?
Du kan ju göra en ny tråd och skriva bildlänkarna + fixa röstning.
Asså typ en bild står som en hemsideadress
Tex
Mvh Saga Lennskog.