Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 278 ggr
Muumintrollan
0

Opererat mig....

I torsdags…den 2 nov. opererade jag mitt eländiga knä. Linispandie var med när det var som allra mest….nämligen då vi hämtade Punzie hos henne. Då läste sig knät så jag inte kunde gå…..huvva så pinsamt!!! Värsta invaliden kommer och köper kanin…garv.

Nu är det opererat allafall. Det var lite trasigt inuti på nåt som heter Menisken. Den är nu lagad med nån slags pilar som borrats igenom för att växa ihop till EN del istället för två som det var.

Detta gör att jag går med kryckor minst sex veckor och har en skena (nymodigheter istället för gips) på benet från ljumsken och ner till fotknölen…..Hipp hurra….Alltså kan jag inte göra så mycket mer än vara stilla….triiiiiist. Och det är bara början ännu….dessutom får jag hålla benet rakt bara just nu….i två veckor…sen ska det bli lite nya inställningar….ja liiiiite går att böja men det är typ inget!

Men nu var det ju så att jag tänkte berätta det för att säga att jag inte är så aktiv här förrän vår andra dator blivit fixad så jag kan sitta lite bekvämare när jag surfar…..den är bärbar nämligen. Jag kommer in och läser lite men skriver nog inte så mycket på några dagar nu.

SÅ ha det gott alla ni och kaninisarna!!!

__iE
0

ooj, inte så kul :/ Men hoppas det blir bättre nu när du är opererad..

Krya på dig :)

Hopi
0

Jobbigt… Hoppas det blir bra i knäet sen iaf!!

Jobbigt… att inte kunna vara inne på kanin.ifokus så mkt heller…

Inte kul nåt av dom!!! Men Lycka Till!!! Glad Du får låna hem lite kanin-böcker och läsa nu istället!!!! hehe. Och gosa med kaninen förstårs!!!!!

Lotta_A
0

Aj. Det låter som det kan göra rätt ont det där :(

Men jag hoppas att du kan hålla ut medan knäet läker. Det kan vara oerhört knäckande att bara sitta stilla i över en månad.

Men jag önskar dej Lycka till.

Ta hand om dig / Kram!

E_hjo
0

Usch då… Stackare! =/

Jag har ju också en trasig menisk och vill ju operera…
…Fast nu har jag kommit i andra tankar.. Hahaha =)

divansson
0

oj.. usch då.. hoppas du blir bättre och krya på dig..

LinisPandie
0

Skönt att du fått det gjort nu iallafall, så du slipper gå och oroa dig att du ska få sånnadär "värker" som du fick hemma hos mig. Hoppas ditt ben läker helt och hållet snart. Så får du vara pigg och kry:D.

Krya på dig !

KajsaM
0

Krya på dej :)

Tina-A
0

Hoppas det känns bättra snart :) Ta hand om dig!! Kraam

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]