Idol
Vad tyckte ni om kvällens idol? Danny åkte ut och han själv blev väldigt förvånad.
Vad tyckte ni om det?
Och vem ska vinna?
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

DANNY SKULLE VUNNIT.. Röstade på honom 13 gånger o börja nästan gråta när han åkte ut :(..
Tycker Cissi skulle åkt, uch…
Marcus ska vinna ;)
kollade lite granna på idol. Har inte följt det så noga iår, men jag hejar på Johan för han är snyggast :D
Jag tyckte det var rätt att Danny åkte. Han var ju en kopia av Darin. Alla fjortisarnas kille.. haha .. Själv så röstar man på Markus. Han är älst tror jag men han är framför allt mognast men sen så tycker jag Johan är snyggast men han är ju desto mindre bra på att sjung ;)
Jag tycker inte det fanns någon flickidol med i idol i år. Förra året var det Ola och året innan det Darin, men ingen i år. Ingen, förutom Johan, är verkligen snygg. Tyvärr kan han inte sjunga bäst :)
Som det ser ut nu borde Marcus vinna tycker jag.. Och Cissi borde åkt för länge sen? Men så åkte Linda förra gången? Fattar iiingenting

Tycker så, Cissi skulle åkt!, hon är inte bra.. UCh..
Hoppas Marcus tar hem dethär nu..
Ps. Såg Johan o Cissi igår innan idol! :D

#3, Darin ? tkr han mer liknade Ola ^^

Alla ska åka förutom Marcus ;)
#6: Jag håller med. Danny och ola är jättelika.
#8: näää :P ola var jättesöt men det var inte danny, hihi

#8 :)
#9, håller med dig- ola ser bättre ut än Danny.. men Danny är ju mer lik Ola än Darin :b
Allting handlar inte om utseende…
#11: Nej verkligen inte. Jag håller med dej!
Inte i det verkliga livet i alla fall. Då tycker jag man ska se till personligheten, men när det är på tv är det lite annorlunda faktiskt. Det är synd, men utseendet är nästan allt i tv.. :S
Marcus tycker jag helt klart är den med mest talang och jag hoppas verkligen att han vinner idol!

Jag har tittat lite då och då, men Marcus har precis om Tina skriver mest talang ;D