Lekhagar?
Jag undrar vart ni har era kaniner när dom inte är i buren.
Om ni har någon lekhage, eller om ni har något "kaninrum" eller kompstgaller?
Visa gärna bilder!

Min kanin har en korridor på vintern, sommaren har han kompostgaller + en lekstuga ;) Tyvär ing bilder

Dennis får hoppa på altanen, där han inte kan komma ut. Och så har jag en gallerbur som jag har på gräsmattan. Som han kan få hoppa runt i och äta gräs. Men den är inte så stor så jag ska fixa större åt honom nästa år. Men under vintern ska hans utebur stå på altanen, då kan han ju få skutta runt där ofta. Lämnar honom inte ensam på altanen och i galler/rastburen bara när jag kan ha uppsikt över honom. Är så rädda att det ska komma nån lös hund eller barn och släppa ut honom..
Mina grisar får vara lösa i mitt rum så ofta och länge som det går :) men jämt när man släpper ut dom vill dom in direkt *skratt*
#5 det ser ut som att det är ganska nära vägen eller har jag fel? i så fall blir inte kaninerna rädda om en bild kör förbi..
joo det är ganska nära vägen, men det är våran väg så det kär bara förbi en bild där unge för två gånger om dage:P och jag tror inte att han brukar bli så rädd inte vad jag har sett 
#7 det är nog okej men det är inte kul för kaninen om det åker förbi bilar hela tiden.
nä, det skulle det inte. Jag har inte tänkt på det tidigigare.
#4: Haha, vad knas :P Varför det?
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Okej, men jag tror inte att han brukar bli så rädd, han är inte så rädd av sig. :P

Jag brukar tänka på att Albin inte ska ha tråkigt när han sitter i buren. Jag menar, Jag är ju bara med honom några timmar och dagen. Därför har jag inrett i buren så att han har massor att göra när han är ensam :) Buren har två rum med massa halm i. Det största är ca 1.5 * 1 m å det andra är ca 1*1 m. I det stora rummet har han en låda att sitta på och krypa in under, uppe på lådan brukar jag lägga färska grönsaker och gräs. Sen har han två stenar att t.ex vässa klorna på. Hö har han alltid och jag försöker lägga in nån ny smaskig grönsak varje dag :) i ett hörn av buren har han en hög med pinnar att gnaga på och i ett annat ligger det torra höstlöv som han brukar gräva i och knapra på. Sen har han ju såklart mat och vatten också :D

#13 Jättebra Albin måste ha det :)
Måste fixa lillens innebur ;/

#15; Vad sööta dom ser ut! Och det verkar ju perfekt för dom att hoppa runt på eran terass!!