Sprallig kanin
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Rolig video med en mycket sprallig kanin :)
http://www.youtube.com/watch?v=7HiO9rzU_aw&feature=related
FRÅGA: Är det normalt att kaniner får sånna ryck?
Haha,gud vad den springer! ;)
// Emma :D
Mina döttrar fick se den och de skrattade så de höll på att kikna!
(Ja jag vet att de borde sova men vi är lediga denna veckan så de fick stanna uppe lite längre
)

Haha, vadå mycket överslags enerigi xD ? Den kaninen hade jag nog velat haft och hoppat med (A) haha :P
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
Hahahah! Herregud så söt! En sån där rackare skulle man inte tacka nej till :)

Underbart söt! xD Normalt vet jag väl inte men.. Det kanske hör till personligheten, den ser ändå glad ut! Påminner mig om när min kanin Mille gjorde glädjeskutt i hagen, men han snubblade och gjorde två kullerbyttor på raken…
Amen herregud vilken sötnos! :o Skulle nog inte tacka nej till en sån söting. Normalt och normalt. Det finns ju kaniner som får sånna ryck när dom är glada, lite som "glädjeskutt" mer elr mindre.

så underbar livsglädje! :)
/Sanna
medarbetare på Nattsudd och TV
hihi så där brukar min kanin göra ibland <3 är jättegulligt
Haha
Nämen, så sött! :D Vilken energi.
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Hihi så härligt! Min Nala gör likadant när hon får komma ur buren. Det är verkligen underbart att se. Riktig glädje! :)
Gulligt ^^ Så gör Bebbe också när hon får komma ut ^^ glädjeskutt och rusar som en galning, upp i sängen och ner osv. :)
Gulligt :)
Så där gör Smultron med när han får syn på hundarna *hihi*

Haha det där påminner om min kanin när hon har vart ute i en halvtimme och får för sig att "juste nu är jag fri" haha rycken i sängen var bara för typiskt henne. :)
Livsglädje ^^
Mvh Maia

haha den där var ju skit söt! Fyfan vad jag skratta tills jag grät :D
Hälsningar Lisa - medarbetare på Jättekanin iFokus
Guuud vad kul att se !