Tengils val av sitt/sovplats
Är det bara min kanin som är konstig eller känner någon igen detta? Min Tengil valde genast ut ett lerkruk fat till sittplats/sovplats när han flyttade hit för ett år sen, så till slut satte jag in det i hans bur ist för diverse dynor man kan köpa som han bara tog sönder och kissade på.
Idag när jag städat ut lite blommor hittade jag honom i en kruka
Jag bara skrattade och hämtade kameran.
Tengil på sitt lerfat:
Hälsningar Malin

Så söt (: Tryggur ligger ofta och sover på mitt ljusfat när jag har han inne (: Om han inte ligger i sängen, eller i fönstret^^
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999
#2 sedär, då är det inte bara min som är knepig =P
Hälsningar Malin
Hahha, det är ju suuuperrgulligt ! <3
himla charmigt !
Haha :) men lilla flickan då ^^
Sån matskål hon har, har jag med till Charlie.
#4 krukan har nu förflyttats till utanför hans bur(Han springer fritt). Tengil peka, Tengil få. ;)
#5 såg inte du på bröderna lejonhjärta som liten? =P Tengil är den onda MANNEN! =P hahaha
Hälsningar Malin
Tengil är ju ett killnamn! :p
Not your mom, not your milk.
#6 Oj haha neej jag såg typ aldrig på det, sett det kanske en gång men tror ni jag minns va?

#7 Haha jo ojsan 
Hihi, sötnosen då (:
Gåva älskar att vända upp och ned på huset och sitta inuti<3
#7 Eller hur!!
#8 Haha :)
Hälsningar Malin
naw vad gulligt :D Bambi skulle alltid ligga bakom TV för där det var trångt, skulle han in på trånga ställen och ligga och sova där ^^
#11 dom har sina personligheter =)
Hälsningar Malin
Bambis bror (#11) hade en värmeplatta på vintern i buren för att ha vattenskålen där så nte den skulle frysa, men han sköt alltid bort skålen och satt där själv och värmde sig <3
#13 Naaaaww!!
Hälsningar Malin
Wera : Vad gulligt ! (A)
glömde skriva att han är urläcker !

Det var en väldigt charmig liten kanin du har! De är så lustiga med sina personligheter. Mina kaniner gillar att sova i höhäcken. Om jag provar att ställa in ngt mysigt hus el ngt använder de det bara som toalett!
#15,16 Han tackar ock bockar
#17 Haha, det är ju precis vad Tengil gjort med allt jag satt in ;) Han är lite finurlig. han har till och med en innre väckarklocka, prick kl 8 varje morgon hoppar han upp på min kudde och slickar mig i ansiktet. Ibland LANDAR han PÅ huvet.. *Mutter*
Hälsningar Malin