Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 389 ggr
MysanMinGodis
0

OT: Hjälp, att skaffa tillbaka program.

okej, min störda lillebror skulle skaffa det nyaste msn och nu går det inte att logga in där, internettet är cp´t ( framsidan är typ mammapappa.se :S ) paint är dessutom borta .

jag undrar om någon vet hur man skaffar tillbaka windows live messenger 8.5 och paint.

många säger att man ska gå in på kontreollpanelen och sen "lägg till / ta bort program - grejjen och att man ska instralera där men paint finns inte där häller :/

snälla , tacksam för snabb hjälp .

spiritedaway
0

låter ju mysko att paint bara försvunnit. Ingen som råkat vara inne och tagit bort det helt?

Förut har det ju funnits flera versioner av msn på msn.se men hittar inget sådant nu. Testa googla lite grann. Man brukar kunna hitta de senare versionerna.

MysanMinGodis
0

har kollat google.se flera gånger men hittar inget , sökt på paint och msn , men det som kommer fram är bara det nyaste msn och piant.net

spiritedaway
0

ska se om jag kan hitta msn i alla fall.

MysanMinGodis
0

#4: det är precis den jag menar men det går inte att ladda ner den filen :(

putt

Tindra1
0

putt ;)

spiritedaway
0

#5 hmm okej :/ ja då vet jag inte. Du har ingen dataexpert i familjen? :) Eller nån ni känner som skulle kunna komma och kolla på datorn?

#6 en rätt onödig putt. Det skrevs ju bara för nån minut sen.

MysanMinGodis
0

#7 jo, min farbror brukar komma ibland så honom kan jag nog fråga ;)

aa, jag håller med dig :P lite onödig kanske.

MarHai
0

gå in på datorn.ifokus och fråga där :)

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

spiritedaway
0

#8 Be din farbror och lösa problemet :)

var inte din putt jag menade :) var "putten" under dig som gjordes typ 2 minuter efter att du hade skrivit.

MysanMinGodis
0

#9 tack för tipset :)

#10 jag vet, det va ju den jag menade^^

spiritedaway
0

#11 hah jag missförstod dig :P

MysanMinGodis
0

#12 haha okej, men det gör inget ^^