Kaninungar
Hej, jag säljer dvärgsvädursungar, dem kostar 250:- st, 1 vit med blåa ögon, 1 ljusbrun och 1 mörkbrun. Alla 3 är lejonhuvade.
Bor ungefär 3,5mil ifrån Göteborg, mellan städerna Alingsås och Lerum.
Leveransklara nu.
Tel. 0733-802984 el 0302-43639
Epostadress: Sagalennskog@hotmail.com
www.sagaskaniner.webs.com
Mvh Saga Lennskog.
dom kan omöjligt vara renrasiga dvärgvädurar.
Jättesöta annars 
Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |
#1. varför? ;)
Mvh Saga Lennskog.
#2: Renrasiga dvärgvädurar är inte lejonhuvade :)
#2 som sagt, dvärgvädurar har ingen man, eller stående öron
såhär ser en renrasig dvärgvädur ut
Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |
Vad söta! 
// Emma :D
Vad söta! Den vita var ju för söt! Dom ser ut som Lejonhuvad Dvärgvädur? :)
Dom är lejonhuvade dvärgvädurar om inte dom är blandraser förståss :)
Ungarna kan ju ha stående öron nu, de lägger väl dom snart annars :P
Blev lite rörigt när du skrev att de var dvärgvädurs ungar, sen "alla 3 är lejonhuvade" :P men om jag fattat det rätt menar du att dom är lejonhuvade dvärgvädurar (dvärgvädurar med lejonman).

Honor eller hanar? Vilka är honor resp. hanar? När är de födda?ska köpa en dvv. (ev. en lejonhuvad dvv) i den färgen och åldern (eftersom det står att de är lev.klara nu)
#7. Ja så är det, är rätt ny med kanier, kaninraser å sånt. 
Mvh Saga Lennskog.
#8. Den vita är en hona, och hon är såld. Men dem andra 2 bruna är hanar. Har inte papprerna här när dem är födda, skrev upp dt någonstans, men dem är ialfall ca. 7-8 veckor :)
Mvh Saga Lennskog.
:)
Mvh Saga Lennskog.
#6 Japp, henne ska jag behålla, men dem andra försöker jag sälja, japp såäre :)
Mvh Saga Lennskog.
Putt
Mvh Saga Lennskog.

asså shit jag får kämpa för att få luft!! :D jag blev SKIT kär i den ljusbruna vill ha!!
synd bara att du bor så långt ifrån annars hade den varit min nu!! jag bor vid malmö. =(( men hur gammla e dom?
jag ska säga till min pappa att jag har hittat den sötaste kaninen! hoppas den inte hinner bli såld!!! :D<33 den ska bli min , föreresten har den nåt namn? än?
jajjaa den e min alla andra!! hehehe skoja men snart hoppas jag!
kram; moa (kaningodiz)
#14 Transport brukar alltid gå att lösa 
#14 Haha, jao, han har världens underbaraste man och är jättefin - och han är inte såld än! ;) Dem är ca 7-8 veckor gamla.
Ingen av kaninungarna har fått ett namn, men vi funderar på ngt på A ialafall, eftersom dt är första kullen! ;)
Han kallas just nu Ljusbrun :)
kramkram! :D
Mvh Saga Lennskog.
#15 Japp ;)
Mvh Saga Lennskog.

#16 e de många som har velat ha honom än?
för jag skulle bara behöva köpa bur och sånt ja förbereda du vet :) ja.. och så bra #15 och #17 att transport brukar gå att lösa för det skulle behövas :P det e ju faktiskt ganska många mil mellan mig och min "nye kaninprins" haha , :D:D men hoppas verkligen att ingen hinner före! för jag är fäst vid han!! lovar att ta kontakt med dig så fort min pappa har gått med på det!!
kramkram ; moa igen (kaningodiz)
#18 Nej, det är faktist ingen som vill ha han : o
Ja, du hinner nog, ingen verkar vilja köpa honom, hehe :)
Men ungefär hur långt tid kan det ta? :)
Synd att du inte mejlat tidigare, för min mamma har åkt till Malmö över helgen för att träffa en kompis ;)
Mvh Saga Lennskog.

jaha vad synd att jag inte svarde innan. hur lång tid det kan ta?.. hm är det okej om mitt svar kommer om en liten stund så jag hinner fråga min pappa . så att svar kommer strax , men ärligt? jag trode att hur många som helst ville ha honom ;P:D
kram; moa (kaningodiz) igen
hej två av dom såg ut att vara lejonhuvade vill själv ha en vit "löwen" dom var jätte söta men ajg håller någ med#3 för #4an har en renrasig på bilden men dom på din bild kan inte vara hela men e du säker på att dersas mamma och pappas föreldrar är löwen för det kan juh ligga på så vis med men dom ser mest ut att vara löwen elr var det tänkt en PARNING men det vart en tuv PARNING nån nåra veckor innan kanske men iaf jag tror inte det är renrasiga

hej igen! =(
jag har frågat min pappa och tyvärr tyvärr så sa han att det kunde ta ett tag innan vi kan flytta och jag får bara ha kanin när vi har flyttat närmre min mamma , men har du fler kullar om ett tag eller nåt? för jag vill jätte gärna ha en som han , men det går inte med just han :( men om du får en kull till så säg till! då kanske vi har en lägenhet?! vem vet.
aarh vad jag bölar hehe men jag ville ju så gärna ha honom.
fast lova nu att säga till när nästa kull kommer!!
ha det så bra! och hälsa "min" niniz från mig och säg att jag är ledsen man att det inte går. hihi men du får ha det så jätte bra!! och hoppas att han kommer till en bra familj!
kramkram;moa (kaningodiz)
#22 Nästa kull har redan kommit, alla är ljusbruna och kommer formodligen bli som honom , nästa kull planeras i sommar.
Mvh Saga Lennskog.

#23 i sommar? hm.. då kanske vi har hunnit flytta, fast vi får se annars kanske du kan säga till när dom har kommit? Vilken ras? blir den kullen då?
kramkram; moa (kaningodiz)