Äntligen har han kommit
Känns alltid som man väntar för länge men nu är han här, hämtade honom i fredags kväll så nu har han hunnit göra sig hemmastadd.
En lejonhuvad hane på ca 7 månader som jag köpt av Wera, han kallades gossen av Wera men för mig är han en Leo, då han verkar vara mer lejon än kanin (heelt oberörd av skällande hundar, skumpande på tåg, dammsugare etc… riktig hårding.. ). Kommer ofta fram till mig när jag går t buren, börjar lära sig att han får nåt gott när jag ropar (duktig!)
Han har fått halm och toalätt i buren men ligger helst på bara en tidning som han gärna river i tusen bitar, roligast nu är att gräva frenetiskt i toalådan, han har också en hörnhylla som han totalt ignorerar, fast lite mysig att ligga under ibland, dock är det också skönt att ligga i toalådan såklart..

Lilla söta Gossen/Leo :D Leo passar bättre på han än Gossen. *Ler* Han ser ut att ha det bra hos dig, Anna. Hos mig när han bodde i hundgården, älskade han att böka runt och gräva i jorden :) Nu har han tidningar, hihi <3 Pussa han från mig! *Lycklig* 
En lejonhuvad dvärgvädur är han, eller korsning dvv/lejon. Inte bara lejonhuvad, för då hade han haft uppåtöron :)
Han är hur söt som helst iaf! Verkar trivas jättebra!
#6 Han är lejonhuvad dvärgvädur! :)
Han verkar trivas :) Han är så söt! :P

Wera: Många pussar har det blivit kan jag lova :) Snyggaste killen jag har haft hemma hos mig skulle jag tro :P
Japp japp, glömde vädursdetaljen, tänkte att ni fick lista ut lite själva ;) Han fick komma ner på en liten del av köksgolvet innan (buren står i köket) och han nosade runt lite men hoppade ganska snabbt in i buren, ska introducera honom för resten av köket nu i veckan, sen är ju tanken han ska få springa lös i hela lägenheten (dock har jag lite huvudbry med sladdhärvorna som finns här :/)
Va härligt han har fått :) Smyger med en bild jag tog på honom ;) Tycker den blev rätt fin :)
Ha en bra dag önskar Madeleine - sajtvärd för Teddykaniner
Så söt :D
#10 Vad fin bild! ;O Tycker det är svårt att få bra bilder på han, för han får alltid röda ögon, och min kamera suger för den delen så han blir för mörk när jag inte har blixt + att det blir suddigt :S
Iaf. JÄTTE snygg bild på han!

Men åh så kul att se fler bilder på honom, så fina :D Får jag använda bilderna i mitt fotoalbum? JAg gör inte det innan ni sagt ja, men det är skoj att ha lite bilder när han är liten också. :)

Av tusen och inga anl har jag inte vart inne här på ett tag och jag skäms lite då jag sagt t Wera för en evighets sen jag skulle uppdatera lite… men nuså.
Leo var ju som sagt lugn från början och nu har han verkligen fått sina rutiner här. Han går alltid fritt i köket, funderar på att skippa buren och bara ha lådan framöver, ska bara skaffa en bättre matta för de är ju goda att äta på. Han är 95% rumsren så det funkar jättefint. När jag är hemma får han vara lös i hela lägenheten, hans favorithangouts är marsvinens bur (där kan man göra sina behov och äta mat :P) samt under min säng (tyvärr, för då ser man inte honom alls… ). Han har jättebra aptit och gillar det mesta, banan är dock en favorit som han delar med matte. Aldrig vart med om en kanin som älskar pellets så mycket får jag säga :S MEn det är ju bra.

Han är förresten duktig på att komma när man ropar, "kom hit" använder jag och mutar med nåt gott.
#19 Naaw, gud vad jag saknar han faktiskt <33
#21 Duktig han är då :D:D<333
Vill gärna se bilder på hur han bor.
Förästen, när han hette Gossen, tänkte du då att jag sa "Gossen" till han eller Gåssen? Jag säger Gåssen, lixom en pojke, inte Gosse, som i Gossedjur typ :P hihi. Vill bara säga det :D:D
Förästen, tappat bort din mail. Kan jag få din mail? :):)
Saknar han lite (: Den lugna och mysiga killen <3 Men det verkar som att han har fått det bra hos dig :D

Sorry, jag har helt missat att jag fått svar här, jag mailar dig Wera om du inte hittat den :) Ska fixa bilder på hans boende, men han bor i hela lägenheten när jag e hemma och i köket annars, ska nog göra mig av med buren och bara ha en låda tror jag.
#25 Gör det :) *Inte fått mail ännu* så härligt att han kan gå lös så där (Y)

NU har du fått ett pm här :) Ursäkta jag har glömt, ska fixa foto med! Han har en egen välkomstmatta.
#27 Det är lugnt
Aaaw vad gulligt, hihi egen välkomstmatta