Eget kaningodis!
Jag torkade bananer, äpplen, mango och rotselleri igår i ugnen och blandade det med torkade rönnbär, solrosfrön, pumpakärnor och knäckebrödsbitar och hällde upp det i en fin burk. Albin älskade det! Lätt och kul att göra för att ge sin lilla nin nånting extra ;)
Åh, vad smart! Kul
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
vad ambitiöst :D Kul att han gillade det.
Jag brukar också göra lite mums till kaninerna, men då torkar jag inte grönsakerna i ungnen. Jag blandar bara banan, gurka, äpple, havregryn, cornflakes, ja lite smått och gott helt enkelt och ställer in. det gillar dom!

Jag brukar ge min lilla Pandie små bananbitar, hon älskar det och blir så sött lite kladdig runt munnen som hon sedan slickar rent nogrant!… Mums! Vi brukar också dela på gurkbitar hon och jag, hon sitter i min famn och äter på gurkan medans jag äter på andra delen, såå mysigt!

#1 jag hade ugnen på 50 grader och det tog ganska många timmar. Minst 3. Men så jobbigt var det inte ;) bara skära skivor och lägga på en plåt ;) Fint blev det också :D en kul present till nån annan kaninägare :D

#5 Okeej, då kanske man hinner pröva idag ;D

*puttar upp för andra som vill ha receptet* :) :P

Ska nog göra den imr :) Kan en kanin äta russin?
#8: hmm. Jag vet inte riktigt. Men jag tror det går. Fast ge inte alls mycket. Bara ett eller två och kolla om det verkar gå bra…
Är inte säker på att kaniner gillar russin :P Men pröva!

Okejj ;D

Puttar* Har ingen nå fler recept?