Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 497 ggr
[Stampelina]
0

Vilka är föräldrar?

Undrar bara hur många av oss här inne på KIF som är föräldrar?

Jag är förälder och får ibland frågan hur 17 vi hinner med allt, jobb, barn, hus, hund, kaniner. Men man prioriterar ju olika. Vi reser inte särskilt mycket och vi älskar djur allihopa i familjen och vi skulle inte byta bort det liv vi lever mot något annat i hela världen!

Är det någon mer än jag som får den frågan?Glad

TereseE
0

Jag är ju mamma som du vet. Och matte till kanin, katt och hund. Hemmamamma ett tag till, min dotter är 10 månader. Men visst får man prioritera när det kommer till semester mm. Att ha djur är en livsstil för oss och då gäller det ju att pussla ihop resten av livet med jobb, hobbies osv kring det.

Jonaflax
0

Jag har två söner, en liten flock kaniner och ett väldigt ostädat hem Skrattande

**Besök mina kaniner på hemsidan och i bloggen. **

Jonaflax
0

…och två akvarier och en händig make.

**Besök mina kaniner på hemsidan och i bloggen. **

Twinklys
0

Kan skriva in för min mamma, som har fem barn mellan åldrarna 2-17, akvarie (främst pappas), jobbar natt tre gånger i veckan, har en hel del kaniner, syr kläder, och bloggar dessutom tre inlägg om dagen och ändå lyckas hålla vårt hem rent och fint.. Och trots allt detta kör hon oss (tom med mig!) till och från skolan/jobb ^^

Hon har inte KIF, men vi har ju uppfödningen tillsammans och användarnamnet är efter uppfödningen, så :)

Tarja
0

Jag är förälder, har en dotter som är 12 (fyller 13 i år)
Jag jobbar heltid och har kaninuppfödning Glad Har fullt upp hela dagarna, man ska ju laga mat, städa huset (sedan har man ju inte ett så litet hus heller..) och en massa annat! Men, allt funkar bra ändå!

DEMNJA
0

Jag är mamma till en 5 årig liten fröken. Jag har faktiskt inte fått den frågan… ännu ;) Men för mig är det ju kaninerna som är min "hobby" och det som jag tycker om att pyssla med förutom att vara med familjen då så klart. Andra spelar innebandy, håller på med scrapbooking eller tränar. Jag pysslar med kaniner :)

Det är ju ändå bara frågan om vad man önskar lägga sin tid på :) Jag tycker dessutom att kaniner är alldeles ypperligt för det är något vi kan göra tillsammans. Dottern älskar att vara med och pyssla på med ninisarna :)

Hälsningar Anna

Medarbetare på Jättekanin ifokus

Rosågårdens kaniner

MarHai
0

Jag har 33 barn OskyldigFlört

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

[Stampelina]
0

Ha ha! Ja just det, det har Du ju faktiskt Martina!Skrattande

AnimalLover
0

det här är väll endå OT

[Stampelina]
0

Nja det kanske det är, men jag ville veta vilka här som har kaniner och barn, så det är nog vilket som, det handlar ju lite om kaniner och hur folk här kombinerar sin tid med barnen och djuren.

Kristall
0

#7: haha :P

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

TereseE
0

#4 Vad fint du beskriver din mamma, kul att du är stolt över henne!