Stoppa plågeriet!
Kopierade detta från iller.ifokus. Jag tycker att alla kaninägare och alla andra ska skriva på!
Varje får 2 miljoner katter och hundar sätta livet till pga pälsindustrin. Köp inte något klädesplagg med pälsdetaljer! Katter och hundar blir levande flådda! Sedan får dm ligga i sitt eget blod och flämta medans dom sakta och plågsamt dör. Köp inte oäkta päls heller, då det stödjer den typen av mode.
Skriv på för importförbud inom EU av hund och kattpäls.
Sådärja! Nu har jag skrivit på.
Jag såg ett jättehemskt filmklipp en gång. Dom flådde hunden levande, alltså skar bort pälsen när hunden levde.
Den gnydde som tusan :( Inte konsting :( Hatar pälsindustrin.

Åh fy fan, gud vad hemskt! Hur kan man bara göra så??
Föresten jag har okå skrivit på!
Skrev på. Usch jag hatar päls industrin. Mamma ville att jag skulle köpa sån där jacka med ludd luva, men jag tycker inte om päls. Så jag vägrade välja jackorna hon hittade i stort sett, å köpte mej istället en skid jacka typ :P

Jaa, Urch ja. Men inte alla är av riktiga djur.
Nee. det är sant. man kan ju ha fuskpäls. Men det är ju som det står i inlägget inte heller så bra eftersom man håller kvar modet. Pälsmodet.

Joo, tänk att gå med ett t.e.x iller päls på jackan. Fyyy
#6 ush :/

Jag har skrivit på nu.
Det värsta jag sett var när jag såg ett klipp där dem först slog tvättbjörnar med en pinne i huvudet, dem hade först brutit benen på den så den inte kunde springa iväg. Varje gång dem slog den så hoppade dem till, sen flådde dem av pälsen och tvättbjörnarna skrek och försökte värkligen bitas och så, men dem hade ett rep runt nosen. Människorna höll dem i svansen när dem flådde av pälsen, sen fick man se en utan päls som låg ner med små ledsna ögon och hela huden var helt.. Aahhh nu vill jag inte berätta mer.. Jag började typ gråta när jag såg det, och jag ångrar såå mycket att jag ens fortsatte kolla… Å.. Dem som gör sånt, vill jag bara utrota! visa på dem, göra på dem som dem gör med djuren.. Så får dem känna hur det känns!

Fyy vilken ruggig historia ;(

Fyy vilken ruggig historia ;(
#8. Jag har också sett den filmen, med tvättbjörnar, den är hemsk, jag började gråta, och mamma kollade in och tittade efte vad jag tittade på, och nu har hon förbjudit mig att titta på sånt eftersom det är så hemskt, vill inte heller titta :/

Har självklart skrivit på!!! Tack Kajsa för att du la upp denna länk! Tänk bara vad många tusentals kaniner som dom dödar för att göra pälsar, pälskragar osv av..
Blir sååå arg! Det görs ju päls av så många olika sorters djur.. Man fattar inte hur det kan få ske!

Jaa, den är riktigt läskig, stackars djur!.. Shit..

Nu skrev jag också på. Mår illa av allt ni har berättat. Fytysan, hur kan man vara så hjärtlös?

Jaha du matilda, jag vet hur man kan göra så 

Människor känar pengar på djur, dem tänker inte på att djuren är levade varelser!… Dem är sjuka…!
Jag tycker det är hemskt… Usch..
Och som lotta säger, köper man fuskpäls håller man ju kvar pälsmodet och de kommer fortsätta att döda djur enbart för deras päls.. 
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]