Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 839 ggr
ellieh
0

Hane köpes.

Hejsan,
Jag är intresserad av att köpa en hane, helst dvärgvädur eller hermelin, men det spelar inte så jättestor roll. Samma med priset. Helst vill jag ha en unge, men det är inte heller så viktigt. Har bara haft en hermelin innan, men blev tvungen att sälja pga flyttning. Eftersom jag inte har några andra djur just nu, så kan jag garantera maxad omtanke, kärlek och respekt. Jag bor i Göteborg och har ingen möjlighet att hämta kaninen från annan ort. Om du eller någon du känner till, har en sötnos till salu, så skriv gärna i PM eller be om mejl! :)

PaaatyPalm
0

hejsan :) , jag har 2 hanar tillsalu :P , en urrr mysig dvv/hermelin blandis, en ricktig mys kanin. Sen så har jag även (även om det inte va det du sökte) en Hollis pojk som jag ev ska sälja, har inte bestämt mig :$ Men läs gärna mer på www.freewebs.com/windsorshk har även 2 planerade hoppkullar med ur mysiga föräldrar.

20 årig djurgalen moder* 

Www.windsoropalm.weebly.com

Clariiz
0

Om du är intresserad av långhåriga kaniner, så ha jag två renrasiga lejonhuvade pojkar till salu :)

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

jaaow
0

Har en kull på fyra helt underbara ungar till salu. Dvv, Dvvkorsningar är dem

:)

kaninsnobben78
0

Heeeeej jag har kaninungar till salu har även hanar och honor korsingar dvärgdur,lejonhuvade,hermelin snälla,goa kostar 300krst

melja

annderssonirene1978@hotmalil.com

http://groups.msn.com/hoppkaniner

dom finns ca 7 mil om göte borg västragötaland

bosländ

kaninsnobben78
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag har en hane  dvärgdur,lejonhuvade,hermeiln

är snäll  hane till salu  en unge

vit hane