Äldre kaninhoppare?
Jag undrar, finns det "äldre", över 25 år som håller på med Kaninhoppning?
kissmekate.blogg.se

Klart att det gör! Kaninhoppning är en sport för alla :) det finns allt från 7 åringar till 70 åringar.

ok.
Kankse förutfattad mening, men jag har för mig att det är mäst unga , upp till ca 15 år som håller på.
Så det brukar vara äldre med på tävlingar också?
kissmekate.blogg.se
#2; Ja självklart :)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
#2 - Ja, absolut! Jag tävlar själv aktivt i Kaninhoppning (okej, jag är 13 år) och känner flera som är runt 30 år, som tävlar i Kaninhoppning!
Not your mom, not your milk.

I krokig Elit på husdjursmässan, var det många som är typ tjugo år och uppåt såg även två killar där (;
/Elvira :D
I vår förening har vi många mammor som tävlar vilket jag tycker är otroligt kul!
Istället för att bara sitta och titta på, tävlar de också!
Å sj är jag 20år å tänker hålla på så länge jag kan, så känns det nu iaf! Har många vänner inom sporten i samma ålder, å tror att det kommer börja bvli fler å fler äldre!
Tror tom. vi hade tre killar på Kistamässan, Richard, Tobias & Alexander vilka är otroligt duktiga! Fler killar!! Så bara att börja 
//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus

Japp, det finns det ;)
Såklart det finns ;P Det är bara att börja om man känner för det!
Med vänlig hälsning,
Jenny

Jag blir 18 och håller iaf på med det :) Världens underbaraste sport! :D
Såg att du bor i Stockholm och tänkte bara passa på att skriva att vi är en hel del "äldre" som tävlar här. Jag är själv 22 år.
Våran hemsida är http://www.stkh.se ifall du vill veta mer. Det är bara att titta förbi på nån tävling så får du se hur det är. :)
Nalles uppfödare, vet inte hur gammal hon är men hon är iaf. över 35, hon har jag sett hopptävla :P

#11 Så bra :)
Eftersom det är just i sthlm jag bor. Får se hur det går för min Bamse, hoppa kan han, när han själv vill iaf (upp i soffan och uoo ifrån buren..)
kissmekate.blogg.se
Kan ju nästan säga att hälfetn av dem som hopptävlar är "vuxna". det är ju mestadels såna som var med och startade Kaninhoppning när dom var yngre som har fortsatt att tävla. Även vuxna som har börjat tävla på senare år ,alltså inte varit aktiv som ung. Finns även killar som tävlar och jag vet om tre vuxna som tävlar aktivt inom SKRF det finns säkert fler :P Sen har jag också sett fler yngre killar på tävlingar och det glädjer mig :D tuffa dom är som vågar ^^
#14 6 st killar finns det i skhrf :)
Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |