Kaninunge-chock!
Jag köpte min lejonhuvade hona i en djuraffär i stan (Nybro) tänkte bara ha henne som kelis hemma i soffan, men efter en vecka så hör jag några konstiga ljud i från hennes rum men jag avvaktar att gå in tills dagen efter och då ser jag med min stora förvåning att hon fött 6 stycken så söta bäbisar!
Nu är dom 16 dagar och ur söta, men dom har inte öppnat ögonen helt än.
Såhär ser dom ut.
gullig:-)

Oj vilken chock du ska ha fått =O.
Men så otroligt söt den va =D
Vilken söt! :')

Nejmen vad skumt! Jättesöööt^^ <3

Jo jag blev helt paff. Men söta var dom.
Tänkte fråga om ni ville hjälpa mej med att bestämma färg på dom när jag hunnit fota dom.?

Så Söt! :)

#5 Såklart kif-medlemmarna hjälper till :D
Grattis till bebisarna frästen ^^ . Vad ska du "göra av dom" ? Ska du sälja dom till privatpersoner eller tillbaka till djurafären :P?
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com

#7 jag har inte bestämmt mej hur jag skall göra. det är svårt, både att hitta folk som är okej och att ge dom till affären för jag tycker dom inte har det såååå bra i vår djuraffär.
Jättesöt!

naaw, vad sööt :)
Skulle förstå att det blev en chock ;)
hhaa, jag svimmar ! läskigt sött ! :)
Nej så söt bebis på bilden, ser ut som svart wienertecknad.
Söt, har Du talat om detta för djuraffären?

åh så gullig!
Hälsningar Lisa - medarbetare på Jättekanin iFokus
Men gud så söt!
Jag förstår om du fick en riktig chock! ;)
Kastanjegårdens Kaniner

Jättesöt! :)
Mvh Hanna

Stampelina: Ja det har jag och dom erbjöd sej att ta kaninungarna och sälja dom åt mej när dom blir 8v.

Oj. oj, vilken överraskning för dig! Klumpigt av djuraffären att inte ha bättre koll!
Såklart att det är enkelt för dem att ta emot söta kaninungar sedan och tjäna pengar på dem.
Oj. Var din kanin väldigt ung då?
Kaninen på bilden var väldigt söt :)
Jättegullig bebis på bilden :) Kan förstå att du blev chokad..

#19 hon är född i september 08.
Oj, söt unge i alla fall! :)

Tack! ja den är super söt, det är alla ungarna. skall fota dom idag tänkte jag.

ÅÅÅHHHH så söt. Vilken överraskning att köpa en kanin och få 7. Förstår om du blev chockad.
nawe..vad söt.Vilken chock:O
// Emma :D
Ojoj, så kan det gå ;)
"Var dig själv - det finns redan så många andra"
oj…
men så himla söt!!
// Matilda
Holländsk kanin i främst japantecknad blå/gul men japantecknad gul/svart och blått förekommer också.
Fransk vädur i främst chinchilla samt mantel.
Satin

Åh vad söt!:D
Hände samma sak för min kusin, fast hon hade ett marsvin. Dom i djuraffären sa till och med att hon var en hane.

Vilken surprise! :) Jättesöt unge på bilden. Jag vill se mer bilder på allihopa *ler*
Läste att djuraffären erbjudit sig att ta ungarna sen. Ska du lämna dem dit eller försöka sälja dem själv?
Jag kan bli lite anti till djuraffärer som försöka tjäna pengar på såna misstag. Dessutom är det nog bättre för ungarna att direkt få komma till ett nytt hem i stället för att sitta och vänta i en bur på en djuraffär utan social kontakt. Det kan ju förvisso vara svårt att sälja ungar den här årstiden, men jag hade i alla fall försökt 
Som sagt - BILDER! 
Jag skulle också försöka sälja själv. =)
Nog för att det går lite trögt nu, men wienertecknade brukar vara lättsålda.
Fördelen är att man kan välja köpare, vilket man inte kan när man skickar iväg dem till djuraffär.
Instämmer med DEMNJA; bilder vill vi se!
Men Åh! *Vill ha*
Ge absolut inte tillbaka dem till djuraffären.
Att du köpt en dräktig hona där bör ju säga hur bra djuraffär det är.
Jag är emot alla djuraffärer som säljer djur. Iaf alla jag varit inne i eller hört talas om hittills.
Dem säljer massproducerade djur som bara avlas fram för att tjäna pengar. Har dem tur blir dem utvalda som sällskaps, har de otur så blir de mat.
Lämnar du kaninungarna där så vet du inte alls hur deras framtid ser ut. De kan hamna hos en unge som tröttnar efter ett par veckor och låter kaninen bara sitta. De kanske får de jätte bra, men chansen att du hittar vettiga hem är större än att djuraffären gör det.
Och om du mot all förmodan inte lyckas sälja dem så kan alltid jag ta en eller två ;)

oj vilken överaskning!:P Var med om samma sak med min gerbil som jag köpte, de sa att det var två hanar, men 3 dagar senare så hade vi 7 gerbiler till;D
Jättesöt kaninunge på bilden!
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
#32 Det var nog inte två hanar som du köpte

Kastanjegårdens Kaniner

#31 håller med, plus att de såklart vill tjäna pengar på att sälja ungarna. sätt ut annonser överallt du kan:) lycka till med att sälja dom:)
/Sanna
medarbetare på Nattsudd och TV

Jag tycker att djuraffären ska betala dig för misstaget de gjorde!!
Lycka till med bebbarna :-)

#33 haha
nej det var ju inte det. Men vi gav tillbaka alla ungar till djuraffären sen + pappan. Så sparade vi 2 ungar och mamman.
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Gud va söta, vilken chock att köpa en och få 6 på köpet men kul iaf :) grattis! :)
Vilken sötnos :D Den vill jag ha
haha ne men om man hade haft plats:P Dålig stil av djuraffären men jag är inte förvånad.Jag är helt emot djuraffärer som säljer djur! Djuren har det oftast väldigt dåligt :(