Tävling - med pris!
Nu tänkte jag ha en liten tävling här. Det går ut på att man ska lägga ut en bild på en kanin som är "piffad", altså som man han snyggat till, satt på någon hatt, rosett eller något annat. ;) Man kan lägga ut bilder fram till lördag den 7/3 12.00. Om en vecka altså.
Sen utser jag dom 5 bästa och efter det får alla medlemmar på kanin iFokus rösta på vilken dom tycker av dom 5.
Vinnaren får välja ut två stycken unika rosetter till sin kanin att sätta på selen eller sätta upp luggen med på kaninen. Porto betalar såklart jag som skickar.
Man kan börja lägga ut bilder….NU!

#2 Inte lila utan LILLA Melli såklart, vad är det för fel på tangentbordet idag!;)

putt för fler bidrag!
Får man göra en egen tolkning? 
(Om inte, så ignorera detta inlägg).
Pelle som testar senaste färgen på "läppstift".
#6 Haha! Gud så söt! :)
Får man skicka in ett bidrar per person eller?
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!

Jag glömde förstås att skriva det men ett bidrag per person. Man får tolka "piffad kanin" precis som man vill. :)
Tittiman, bestäm dig om du vill delta med bidrag nr 1 eller 2 i tävlingen.

#10 Ok, jag förstår.
Det får bli bidrag nr 2, Melli.

putt

guud va söta alla e!!!!!!!!!!!!!!!!!!
#6 vad söt! Va ere hon har runt munnen????

#15 Han äter jordgubbe tror jag :D så söt, lite läppstift efter naturen (a) hihi.

puttar för alla sötya niner!
#15: Som #18 säger så har han ätit jordgubbe. =P

#23: *hahahaha*

28# Gud så söt :)
// Emma :D

Fler bidrag! :)

Jättesöta kaniner ni har :)
Mvh Hanna
Får springa ut imorron och fota kaninerna :D
/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !

Bara 2 dagar kvar nu! Skynda Skynda!

När ska du välja vilka kaniner som ska gå vidare?
// Emma :D

Nu är tävlingen avslutad! Klockan är över 12.00. Nu ska jag utse 5 bidrag som går vidare och sedan ska Kif medlemmarna få rösta fram vinnaren!