Vilken färg?
Jag hade en gång en liten fluffig blandras tös här hemma :) Hon flyttade snart hem till en kompis då jag bara tog hand om henne för att hon annars skulle avlivas :( Men hon har det super bra nu :)
Det var något år sedan och jag brydde mig inte så himla mycket om Vilken färg? hon hade men nu har jag börjat fundera när jag tittar på bilderna jag har av henne.Kan hon vara japantecknad? det ser ut som att hon har ränder men hela hennes päls är ju helt ljusgrå ?:S Plus att halva ansiktet är ju svart?
Vad jag menar med att pälsen är helt ljusgrå är att det finns väll inte svart/grå japantecknade kaniner?:S
Vilken söt kanin. Jag kan inte så mkt om färger så kan tyvärr inte hjälpa dig
// Emma :D

Det är svårt att se färgerna på långhåriga kaniner men hon ser definitivt japantecknad ut.. frågan är bara med vilka färger.
Gul/blå? vit/blå?
jag vet inte om det finns svart/grå japantecknad :s tror inte det iaf. Men kanske blå/gul japantecknad? :)
Jätte söt kanin iaf! :))

hon ser ju faktiskt ut att ha lite gult i ansiktet så hon borde vara gul/blå… eller gul/blå/svart… inte Godkänd färg? givetvis men.

nej, jag är snurrig, svar är hon ju inte.
men det svarta blir väl grått pga den långa pälsen.
Är hon skitig på nosen på första bilden, eller kan jag ana gul/brun-aktigt där?
då går väl jag mot strömmen och gissar på zobel/vit japan. 
Jag skulle nog säga svart/vit japansiames..
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Tror nog att #11 är på ett rätt bra spår där.
Not your mom, not your milk.
okej :) Hon rä ju mytket ljusare på nosen inte lortig alltså :Pja jag tror nog också att #11 är på rätt spår :)