Söker utebur
Jag söker en utebur för en frasse och en löwen/dvv ( dom ska bo tsm ) . Vore bäst om ni bodde i stockholm. Den ska vara fin och i ett bra skick!. högst 1000 kr
På Blocket brukar det finnas jättebra och fina burar till salu i Sthlm. Håll ut, de kommer nu snart här i mars-maj. Då är det ofta utrensing på burar när folk sålt sina kaniner.
Not your mom, not your milk.

okk :)

putt

Hittade en kille som gör kanon snygga burar. Han tyckte att jag skulle i sånna fall ha en i måtten : 180 cm lång 90 cm
djup och har en höjd 85 cm i framkant och 80 cm i bakkant med en
benställning som är 80 cm hög , tror ni det skulle bli bra ?
#4 - Är det en kille i Uppsala? Jag har en trefacksbur från en kille därifrån iallafall.

#5 nae såg att han bodde i värmland .. det kan ju bli en bit

Men vem e han som bor i uppsala då ? har han nån hemsida ?
#7 - Nej, men han gör inte så stora burar. Max 120 cm på längden.

okk de var ju synd :/ Hmm den killen jag pratar med kunde ta den till örebro men hur ska man då göra sen undrar jag :/
Vrf inte bygga en själv? Snabbt och enkelt tycker jag, oftast billigare, så kan man få bestämma hur den ska se ut själv, storlek etc.
#10 Snabbt, enkelt och billigare? Haha, ja så blir det ju iallfall inte för mig =P
Bygger du burar och säljer de sen?
#0 Om du bor i stockholm så borde det väl finnas en del annonser om kaninburar. Håll utkik på olika annonssidor!
#9 Dina föräldrar kanske kan hämta den? Eller ligger stockholm långt ifrån örebro?
Kastanjegårdens Kaniner
#4 Men bygger han den för 1000kr??
Liljedals kaniner - kaninverkstad / tillverkning
borttaget

#12 ne men för 2200 vilket e ett mycket bra pris för en helt ny . #11 vi har ingen möjlighet att hämta då mamma inte har bil-