Fredag
Jaha då var det helg, och lov nästa vecka för min del :) men annars ska jag inte göra så mycke. ´Ska ni göra nåt spec.?
Joo, den dära stormen. Är det kanske därför ingen typ är inne ikväll ;D Vi här uppe skulle okå få storm sa vädergubbarna men inte. Och jag som hade hoppats. Ni andra kan väl berätta sen ;D *nyfiken*
Trevlig helg!
Har hört att just nu är det ca 2000 människor som inte har någon ström fortfarande, stackarn. Här har det bara blåst ganska hårt, men inte något mer med det.
Jaa, nu är det lov! Imorrn ska jag jobba, fredag till doktorn, onsdag till skolan och träffa kompisar och sen ut, och sen vara med killen :) Sen är det ju halloween nästa lördag! Får se vad ´man hittar på!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Oj jäklar vad många ;S Fast jag tycker det är roligt med ströavbrott ;P
Just det, det är ju halloween undra vad man hittar på då ;D

Här i Dalarna var det ganska blåsigt igår em & kväll, men inte storm! Tycker inte det är värst kul med storm.. Urs, det kan vara otäckt tycker jag.. Träd som blåser ner osv..
Jag ska gratta min brorson idag som fyller 13 år. Han fyllde igår, men då skulle han på disco. *ler*
Hoppas ni alla får en jättebra helg!!!!!

Här blåste det lite, men inte så mkt jag trodde..
äntligen lov jaa, härligt :D
ska shoppa o va med kompisar o slappa på lovet :) härligt :D
lovet började bra för mig iaf, fick sluta tdigare ;D sen va jag hemma hos en kompis med ngr andra o myste o kollade på film <3 :)
hjälpt en kompis idag när hon tävlat också, skoj ! :D,
ha ett bra lov o en bra helg ! :)