inte om du menar så stora öron som de engelska vädurarna har, tycker det e hemskt….. =/

Jag tycker det e charmigt!
Till en viss nivå, men inte så stora som de engelska vädurarnas.
Not your mom, not your milk.
till en viss gräns ja. Men som de andra sa, de engelska vädurarna har för stora öron.
Och då handlar det inte direkt om vad som är fint eller ej, utan att kaninerna ska kunna ha ett normalt liv.
ja jag kan inte på något sätt se hur de ska kunna leva ett normalt kaninliv med de gigantiska öronen som hänger och släpar i marken….de lär väl få smuts och tillslut sår på dom….
nu hoppas jag att ingen tar illa upp av det jag precis skrev, jag har aldrig sett en engelsk vädur i verkligheten så kan ju självklart inte säga med säkerhet att det e så att de lider av öronen, men att döma av bilder på dom så ja….det e inget jag anser vara bra för djuret iaf.
Det är charmigt och gulligt med stora öron! Dock bara om de hänger, inte stående. Vädurs öron, så där som frassar brukar ha när de är små! *Åh så fint och gulligt!*
stora öron e fint och charmigt så länge de inte påverkar djuret negativt, vilket jag TROR att engelska vädurars öron gör…