träpellets farligt?
Jag har just stoppat in träpellets till min hankanin. Såklart trodde han att det var mat, jag undrar bara om det är farligt för dem att äta det? :/

Menar du papperspellets typ Toa-Lätt eller? Det är iaf inte farligt! 

Nej, asså inte pappers, träpellets. Jag köpte det för länge sedan i en djuraffär, det ska funka både till katt,kanin och andra smådjur. Använde det ett tag men det var inte så bra, det suger inte upp så bra. Nu tänkte jag prova iom att min hane har en matta och en toalåda så behöver han ju inte så mkt..

Okey, men då ska det ju inte vara farligt! :) Och dom äter ju grenar och annat trä, så det ska ju inte vara några problem.
Är inte dem lite väl.. hårda? Om de är de jag tror du menar.
Not your mom, not your milk.
Det borde ju inte vara farligt om det är gjort för att funka till kaniner. Är det gjort till djur är det väl antagligen inte behandlat med nåt dåligt.

#4 Nej, alltså han har ju en mjuk matta i hagen :) Men det är bara tillfälligt så :)
Om det inte är besprutat med något eller så borde det ju inte vara farligt. Kanske det står något på förpackningen vad som är i? :)

#7 jo, men jag kan inte tyska ;D
#8, haha, jaha oj då ;D Inte jag heller så jag kan inte hjälpa ;P

#8 google översätt :) http://translate.google.se
/Sanna
medarbetare på Nattsudd och TV

#10 Bra idé, det är så mycket att översätta bara, men jag ska byta ut det idag så det behövs inte nu :)