Välkommen..
Dixie! Nu har vi nästan precis kommit hem. Och waaaow hon hade välldigt många djur av olika sorter! :D Men jag fick med mig min lilla Dixie :), Ska ta lite bilder. Men ungarna är knappt hanterade så hon e livrädd! Ska börja kela lite me henne i morgon :).
Sen till er som sa att transportburen var för liten … Det är en transportbur man kan ha 3 marsvin i och hon fick plats perfekt :)
Vi fick även med oss halm och lite hösilage till henne som hon är van vid . Vi fick även foder .

puutt
Vad roligt för dig! 
Men blir lite fundersam, i annonsen du länkade till i ditt inlägg om kaninen, stod det ju att de var "otroligt sociala och vana vid barn"
Hur kan de då knappt vara hanterade?
hoppas allt går bra!

jaadu jag har ingen aning :/ hon sa sen iaf att dom inte var så hanterade . Och det märks såfort man kommer i närheten springer hon in till huset :/ lill snuttan

#3 jag har varit med om samma sak. misströsta inte, efter en månad så var det inte ens samma kanin längre, så tam och go. 
/Sanna
medarbetare på Nattsudd och TV

hihi :)

hoppas du får dig en tam liten sak :) idag köpte jag en kanin "Alvin" han är JÄTTE ,JÄTTE,JÄTTE,JÄTTE TAm ;) redan när jag kpte honom han kommer och sättter sig i knät och skuttar glatt runt redan och äter och dricker förfullt och tvättar sig redan direkt nästan när han kom han är 9 veckor :)

okk :)

puutt

;DLycka till med din Dixie :)

kul:) lycka till"
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
Kul. Lägg gärna in bilder sen :)

Tack :) Ja det ska jag göras!

lycka till med lilla =) hon är ju huuuur söt som helst =)