Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 503 ggr
AnimalLover
0

Välkommen..

Dixie! Nu har vi nästan precis kommit hem. Och waaaow hon hade välldigt många djur av olika sorter! :D Men jag fick med mig min lilla Dixie :), Ska ta lite bilder. Men ungarna är knappt hanterade så hon e livrädd! Ska börja kela lite me henne i morgon :).

Sen till er som sa att transportburen var för liten … Det är en transportbur man kan ha 3 marsvin i och hon fick plats perfekt :)

Vi fick även med oss halm och lite hösilage till henne som hon är van vid . Vi fick även foder .

AnimalLover
0

puutt

Mk91
0

Vad roligt för dig! Glad

Men blir lite fundersam, i annonsen du länkade till i ditt inlägg om kaninen, stod det ju att de var "otroligt sociala och vana vid barn"

Hur kan de då knappt vara hanterade?

hoppas allt går bra!

AnimalLover
0

jaadu jag har ingen aning :/ hon sa sen iaf att dom inte var så hanterade . Och det märks såfort man kommer i närheten springer hon in till huset :/ lill snuttan

Strumpa
0

#3 jag har varit med om samma sak. misströsta inte, efter en månad så var det inte ens samma kanin längre, så tam och go. Glad

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

AnimalLover
0

hihi :)

EmmaRJV
0

hoppas du får dig en tam liten sak :) idag köpte jag en kanin "Alvin" han är JÄTTE ,JÄTTE,JÄTTE,JÄTTE TAm ;) redan när jag kpte honom han kommer och sättter sig i knät och skuttar glatt runt redan och äter och dricker förfullt och tvättar sig redan direkt nästan när han kom han är 9 veckor :)

AnimalLover
0

okk :)

AnimalLover
0

puutt

EmmaRJV
0

;DLycka till med din Dixie :)

annaforsgren
0

kul:) lycka till"

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

spiritedaway
0

Kul. Lägg gärna in bilder sen :)

AnimalLover
0

Tack :) Ja det ska jag göras!

kaniniz1
0

lycka till med lilla =) hon är ju huuuur söt som helst =)