Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 407 ggr
Pinkerws96
0

Aktivering ?

Alltså min hubbe ser så utråkad och ledsen ut :( vet ni ngt sätt man kan aktivera honom på ?

elin

[BonnieL]
0

Ge honom grenar, tunnlar, bollar något att hoppa upp på, en lekhage/rasthage.

Kristall
0

Ta ut honom i en stor Hage så länge det går varje dag, sätt in leksaker i buren och häng t.ex. upp en morot i burtaket/göm godis i buren så han får anstränga sig för att få det goda. ;) Om han bor utomhus kan du börja med selpromenader då & då, så han får utforska omvärlden lite. ^.^

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

Pinkerws96
0

Okk :) Han ska få bo ute nu i sommar :) funderar nästan på att skaffa en kastrerad hona som kommpis ..

spiritedaway
0

#3 om du tröttnat på en kanin som du skrev i den andra tråden så kanske du inte ska gå och skaffa en till förrän du vet att du kommer ge dom den tid de förtjänar.

Pinkerws96
0

#4 mjoo

Pinkerws96
0

Fast sen så brukar jag i och försig tycka att de e kuligare på sommaren för då kan man göra massa mer saker ^^

spiritedaway
0

#6 men en kanin förtjänar väl att bli ompysslad även på vintern? :)

Pinkerws96
0

#7 joo de e klart :) Jag pysslar ju med honom och så varje dag bara det att han ser så utråkad ut :/

spiritedaway
0

#8 jo tänkte bara på att du håller på att tröttna på kaninen du har och funderar då på att skaffa en till. Var det jag menade med att en kanin förtjänar att bli ompysslad även på vintern.

Och risken om du skaffar en till så blir det två kaniner som aldrig blir ompysslade om du tappar intresset ännu mer.

Pinkerws96
0

#9 Mjoo :/ Men om jag ska skaffa en till så ska jag självklart ha tänkt igenom de myyyycket noga.

spiritedaway
0

#10 låter bra det.

lycka till med aktiveringen :)

Pinkerws96
0

Taack :):)

Rero
0

putt

spiritedaway
0

#13 varför putt? Ville du också ha nåt tips? eller?