Kanin iFokus

Kanin

Etikettbeteende-hälsa-och-skötsel
Läst 1984 ggr
Vemsan
0

Granmor's Don Carlos

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tingade för ett tag sen en liten kaninpojke ifrån Granmors Kaningård(Granmor på KIF) och idag anlände han :] Verkar som en supermysig och gó kille :)

Bilden tog jag för några minuter sen fast nu ligger han i huset och slummrar :P <3

Hälsningar Vemsan

[Wera]
0

Åh.. gullig <3 Vad heter föräldrarna?

Jojsan
0

Vad söt!

Vemsan
0

#1. Pappan heter Bunisgården´s Mario och mamman är Färgbacken´s Lucy =]

Hälsningar Vemsan

Clariiz
0

Naaw <3

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

[Niike]
0

Åh men guud så söt! :*

Tarja
0

Jag ska hämta hem min lilla Granmor´s Don Juan imorn .. Även Vera´s bebbar Elias och Engla .. Sätter in bilder imorgon tror jag !

Kul att du fått hem hans bror ! ;) Lycka till !

Keligast
0

så fiiin kille :)

Granmor
0

Lillskrutten då :')

[Wera]
0

#3 Jaha ok :D Lucy ska jag kanske åka och kolla på ;D På söndag ^^

Issis
0

Åh vad söööööööt!

Vemsan
0

Ojoj , gammal tråd och sjukt länge sen jag va inne på kanin iFokus . Här kommer i alla fall en nytagen bild på snyggingen :)( han har min katts sele på sej , därför är den rosa :P )

Hälsningar Vemsan

spiritedaway
0

#11 Va fin han är :)

Adina
0

Åh, vad gullig :*

[Wera]
0

#11 Oj vad fin han blivit! Gillar hans teckning Glad
Trodde först han var teddyvädur (första gången jag såg tråden med bebis bilden) efter som Maja (Granmors) har teddyvädurar men han har ju fällt bort det och blivit lejon :D så söt <3

Vemsan
0

#14: är de säkert att han har blivit lejon ? ;) för han har ju 4 cm lång päls över hela kroppen

Hälsningar Vemsan

KaninEmma
0

Jättesöt!Glad

// Emma :D

[Niike]
0

#11 Jisses vilken underbar teckning Kyss

[Wera]
0

#15 Oj nej när du säger att han har 4cm päls blir jag osäker Obestämd hehe. Jag vet isåfall inte Skrattande han kanske är teddy då ^^ såg bara ut som om han hade kort päls på bilden! Flört

[Wera]
0

#15 Tycker just på den bilden att han ser ut att vara korthårig, men om han har längre än 3cm över allt är han väl teddy?
Tänkte för om du ser på bilden, hon är teddy. Hon ser ju ut att ha betydligt längre päls men det är ju olika från kanin till kanin. Glad

Ur gullig är han iaf! Kyss

Jussse
0

aw, vad fin!

Clariiz
0

Så fin han blivit!

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Jetaime
0

han har iallafall ingen teddypäls så han är lejonhuvad, man ser tex att han har man osv. :) (lejonhuvade kaniner har ju också längre päls än normalpälsade, men dom är inte teddysar för det)

Men han är himla fin, gillar hans teckning :)

liiinas
0

Gud vad sööt han var!! ;)

[Wera]
0

#22 Jaha, jag tycker typ dom har lika lång päls som korthåriga xD men kan inget om lejon mer än att dom har man, dubbel eller enkel (a) hehe.
Tycker också han ser lejonhuvad ut :) men det spelar väl ingenn större roll! Så vacker och söt verkligen!

Huldan
0

Vilken sötnos!

gullenos
0

Gud, världens snyggaste teckning :D

Vemsan
0

Tack så mycket allihopa :D

#22: i och för sej , han är nog lejon , för kolla framifrån :P(har klippt luggen så de ser lite B ut , menmen)

Hälsningar Vemsan

gullenos
0

#27 så grymt söt! Men jag tror han e lejonhuvad med lite halvt teddypäls haha :P (vilket geni man är ^^) :)

Jetaime
0

#28 bara lejonhuvad ;)

#27 Gud så fin han är, jätte fin färg och teckning!