Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 731 ggr
EbbaB
0

Lejjonsnack

Ja, eftersom det finns en Frassesnack, får man väl starta en Lejjonsnack!  :P

Det kanske redan finns en sån här tråd, men då blir det en till i sånna fall :P

[Wera]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag gillar inte lejon haha xD asså vissa är skit söta verkligen! Gillar mer teddylejon :P jag har haft ett lejon förut.

Bilden: Ariel, mitt förra lejon i bakgrunden där, dvärgväduren är hennes burkompis Mystro.

[BonnieL]
0

Mitt Lejon Soda<3

EbbaB
0

Jättesöta! :)

Har själv två små lejjon^^ Ena är ungefär ett halvår, och den andra fyller ett i april :)

Bild kommer sen :)

[Wera]
0

Välpälsade lejon (Y) men lejon med dålig man tycker jag inte är så fina, och mitt förra lejon (#1) hade dålig man och för långa öron tycker jag… hehe.

Jetaime
0

Jag har själv just nu fyra vuxna lejonhuvade kaniner. Det var den rasen det började med, jag kunde itne så mycket om kaninraser när jag skulle köpa kanin och fastnade för den lejonhuvade för den hade lång päls (visste inte att teddylöwen och teddyvädur fanns då).
Jag gillar lejonen väldigt mycket, men jag föredrar ändå teddyvädurarna. Har tänkt försöka sälja ut lite lejon, då jag vill satsa på teddysarna, men jag kommer ändå alltid ha kvar tre av dom, Årissa, William och deras son Elliot. Det är tre kaniner jag aldrig skulle kunna sälja<3

William är en aning stirrig när han är uppe hos andra, han blir gärna sprattlig och letar efter mig. Men han är världens goaste. Han och Årissa är dom första av mina kaniner som jag har just nu, och dom blir två år i maj och juni. Årissa är hur underbar som helst, underbar på alla sätt och vis. Hon skulle aldrig skada någon, på accepterar allt, är dock lite hjöjdrädd. Är en helt fantastisk mamma. Sen Elliot som är unge efter Årissa och William är precis lika envis som sin pappa, och vill gärna bestämma, men han är snäll förövrig. Är kastrerad och har tänkt att han ska flytta ihop med sin morsa till våren :)

Sen är det Millie, hon är lite rädd av sig och är väldigt beskyddande mot andra männsikor, både sig själv och sina ungar, mig gör hon dock inget.. Men hon är väldigt snäll att handtera förövrigt. Är tingad och kommer flytta ttill sitt nya hem antagligen nästa vecka. Kommer sakna henne så mycket.

Har haft lejonhuvade kanin i snart tre år, och det är absolut en av mina favoriter, men dom kommer inte först på min lista ;)
Lite kort om mina kaniner bara..

På bilden är Elliot :)

[Wera]
0

Söta lejonungar från Kista mässan 09.
Är lejonhuvade dvärgvädugar välkommna?
Finns ganska många lejon till salu i djuraffärer tycker jag :P och många lejon korsningar.

Jetaime
0

William ute i snön :)

Hoppar även med honom, han kan om han vill.. fast på tävlingar vill han oftast inte haha :P Men hemma har han hoppat över 50cm och även hoppat jätte fint i både rak och krok bana på 30-40 cm. :)

Jetaime
0

Årissa i snön ;)

[Wera]
0

#5 SKa du sälja Millie? Har inte hon kull nu? Elr dom kanske är 8 veckor nu? ;)

Jetaime
0

Och en bild på lilla millie ;)

Clariiz
0

Jag har åtta renrasiga små lejon :) Sju av den är pekingteddy.
Sen har jag en dvvkorsning också :)

Min lilla Bibbi när hon var liten :)

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

[Wera]
0

#11 Aaaw vad sööt!

Emma-lundqv
0

Jag har tre lejonhuvade dvärgvädurar, och tre lejon-korsningar ^^

På bilden är Zid.

EbbaB
0

#12 & 13 Otroligt söta kaniner! :D

Jetaime
0

#13 var kommer zid från?

emwa
0

#13 Vilken sötnos! :)

MVH Emmy/ cikorias.blogg.se