Fick 7 stycken ungar igår!
Grattis!
Åh, grattis, vad roligt! =D
Men gud vilken söt liten baktass jag ser, så gulligt :)
Uppdatera sen med nya bilder!
Kastanjegårdens Kaniner
Grattis!
Det är ju så härligt med smått. ^^
grattis :D
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
TACKAR!
Nya bilder kommer när dom fått lite päls.

åh grattis!
Vad söta dom e!
Kram Johanna
Medarbetare på hermelinkanin och julen.
Besök gärna min hemsida, vinterstigens kaniner
Åh, grattis! :D
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Grattis!
Vad kul:D Grattis!
// Emma :D
Grattis! 
Åh vad fina de är! (:
Grattis, va kul :) och ser självklart fram emot bilder när de börjat bli lite större
Gratulerar!

Åh, så kul! Grattis!
Vad kul :D Grattis!
Grattis! Är de brokade/mantlade några av dem?
Grattis, jag fick själv ungar för ca 5 dagar sen :)
Dem såg nästan ut som dem där, fast alla var inte svarta, vissa var ju rosa också :)
www.sagaskaniner.webs.com
Mvh Saga Lennskog.

Åh, så mysigt med små bebbar! Det är alltid lika roligt att följa tills dom föds tills dom ska säljas!
GRATTIS!
Hälsningar Lisa - medarbetare på Jättekanin iFokus

Åhh, ;D vilka små söta korvar :D
/Elvira :D
#17 Ja, jag "tror" att det är en viltgrå, tre svarta samt tre brokade/mantlade. Men då dom är helt nyfödda så får jag hålla mig till tåls några dagar till innan jag vet lite mer exakt vilka färger det är på dem.
Har aldrig haft brokade och/eller mantlade kaniner tidigare så jag har noll erfarenhet av det. Så jag har ingen aning om dessa ungar är fina eller totala kattastrofer i sin teckning. *skratt*
Men det är lite kul med något nytt som man inte kan något om utan får lära sig vart efter. Vore ju lite kul om dom var fina till utställning. Om inte så får dom bli fina kelisar istället.

Åh vad kul :D Grattis och lycka till med dem!

Grattis va kul!!!Jag gillar svarta små "korvar" :-)
Spännande om det skulle vara viltgrått, inte sett det på rex tidigare!
Åhh, mantlade rexar är så fina! :O<3
Emma
Castor är ett annat ord för viltgrått :)
Solbackens kaniner
grattis!!
Jättekul :D Lycka till med dom :)

Vad roligt! Grattis! :D
Mvh Hanna
#25 Jaha.. det visste jag inte. Vilken pinsam miss då jag födde upp just Castorrexar under en period när dom var "nya" i sverige för ca 15 år sedan.
Men hur är det då med en Pearl Egern?
Räknas inte den som en viltgrå fast att den har en mörkare ton i sin pälsfärg en vad man normalt anser att en viltgrå kanin har?
Jag längtar tills det är mer päls på dem så att jag kan se vad det ÄR! Den som jag tror/trodde var viltgrå har deffinitivt viltfaktor i varje fall. Det är jag 100% säker på. (Den ljusa undersidan skvallrar ju om det). Men sedan om den kommer att gå i rött som på en castor eller i mörk-svart-grå åter står ju att se. Ska sätta mig och rita färgkartor på föräldrarna så jag kan få lite bättre rätsida på vad som är möjligt och vad som är helt omöjligt i färgväg.
Fy vad kul med brokiga rexar -jag blir så sugen! 

nej va skojj ^^ lyck till med dom :P , får holla tummarna att alla klarar sig (: uppdatera gääääran med bilder =D
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
#27 Jasså är det! Visste jag inte
Tycker Castor ser så jämnbrun ut, men kan ju bero på att rex är en helt annan pälstyp.
Jo castor är ett annat namn för viltgrå bara :) Rexens päls gör att färgerna ser lite annorlunda ut.
Sen tror jag att castor är rödförstärkt viltgrå? Någon får gärna rätta mig om jag har fel, jag är inte alls bra på detta. :)
Solbackens kaniner
ÅH, vad skoj, grattis och lycka till
Vad roligt, Grattis!