grymtar
mni kanin maja grymtar,rivs och bits oftast när man ska ta upp henne!jag tar upp henne på rätt vis vad jag vet iaf..har någon annan en kanin som beter sig likadant?eller några tips??//jenny
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Vår Punzie hade en kort period nyss när hon morrade väldigt åt lite av varje. Det gäller tror jag, att ge kaninen tid. Om din kanin grymtar rivs o beter sig ilsket så tror jag du måste lyssna in det. Låt henne vara ifred…finns där i hennes närhet o prata mycket o "gosa på avstånd". Försök undvika att lyfta henne en tid så ska du se att hon kommer av sig själv sen……Eller så är hon helt enkelt som vår förra kanin - en kanin som vill "ha avstånd" till andra.
Sitt ner på golvet eller marken där ni är tillsammans så kan hon hoppa upp o ner i din famn bäst hon vill tills hon är trygg igen.
Värt ett försök allafall! Lycka till!
Bra svar muumintrollan :)
Jag håller med dej. Ta det lungt och försiktigt med kanin. Om hon inte vill bli uppburen. klappa och prata med henne och försök om en stund igen.

de är de jag gör sitter inne hos henne och så..hoppas de blir bättre!tack ändå:)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg