Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 879 ggr
EmmaRJV
0

HJÄLP!!!!!!

Min kompis kanin har en som en mjuk knöl brevid magen typ på sidan ..Vad kan det vara ? är det en tumör ???? är hemskt tacksam om någon svarar !

[Stampelina]
0

Ring veterinär!

Här kan folk bara chansa, men en vet bör nog kolla på det.

EmmaRJV
0

Hon har ringt veterinären och dom ska dit den 24 :e dom kunde inte ta  i mot tidigare :/ och jag tror inte veterinären riktigt kunde säga det via telefon eftersom han inte sett kaninen :/ Kaniner är också runt 6 år har det något med åldern?

[Stampelina]
0

Som sagt var, här inne kan folk bara chansa. Vänta på veterinärens undersökning i stället.

EmmaRJV
0

Ja,jaag bara undrar om någon typ vet vad det kan vara ?

[Stampelina]
0

Det kan vara massor, tumör, en ofarlig fettknöl, eller ett pyttelitet sår som blivit infekterat.

Svårt att säga. Tror visst att man kan tippa och säga canser men då blir kanske din vän väldigt oroad i onödan, bättre att vänta och se, förhoppningsvis är det ingenting farligt.

teddykaniner
0

Fettknöl?

Med vänlig hälsning,
Jenny

[Stampelina]
0

#6 - Människor kan också ha sådana, jag hade en när jag var runt 1 år gammal, som de valde att operera bort. Den satt under armen och var ofarlig, men de tog ändå bort den.

EmmaRJV
0

Okej ,jo jag tror också det måste vara en fettknöl ,det kan juh inte varaa något farligt eftersom kaninen skuttar och hoppar runt glatt som vanligt och verkar inte ha ont

LillaBenice
0

emma hon bits när man råkar komma i mot knölen nu:(

teddykaniner
0

Ojj..alltså ni måste ju ringa veterinären!

Med vänlig hälsning,
Jenny

EmmaRJV
0

Hon har ringt veterinären och ska dit nästa vecka dom hade inga andra tider :/

MysanMinGodis
0

hoppas det går bra , håller tummarna! <3

EmmaRJV
0

Tack (: <3