Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 823 ggr
exitingsvillemo
0

Hermelin önskas

Har kommit på Vilken ras? jag vill ha nu; hermelin…

Så tipsa om hermeliner till salu. Gärna i Gävletrakten, men allt av intresse.

Zvintos
0

Om jag vore du, skulle jag kolla in Blåvikens Kaningård.
GRYMT snygga hermeliner. ^^
Finns dock utanför Norrtälje.

sagalennskog
0

Inte intresserad av dvärgvädur då? - Lejonhuvade Oskyldig

www.sagaskaniner.webs.com

Mvh Saga Lennskog.

exitingsvillemo
0

#2 har fastnat för hermelinen. Tycker att dom är väldigt behändiga i storlek och älskar dessa små öron Kyss 

#1 tack för tipset, ska gå in och kika =)

[Niike]
0

Tänk på att avståndet brukar faktiskt inte vara några problem. Finns t ex. många som åker till utställningar och hopptävlingar runt om i landet som säkert gärna tar med en kanin hit eller dit. Glad
Brukar nästan alltid gå att lösa på ett eller annat sätt.

Lycka till och hoppas du hittar dig en liten hermelutt! Flört

exitingsvillemo
0

puttar upp min förfrågan…

ladysurprise
0

Jag får eventuelt en kul med korsning Hermelin/lejonhuvad

exitingsvillemo
0

#6 håll mig uppdaterad då?

Fler som vill/kan tipsa?

ladysurprise
0

#7 får jag den kullen så är den beräknad till den 22 februari.. Har har kanske enn till kull på gång korsning hermelin/dvv oxå beräknad till runt den 22

exitingsvillemo
0

putt

exitingsvillemo
0

puttar en gång till… Jag vill ha en liten gos Kyss

exitingsvillemo
0

finns det verkligen inte någon som föder upp hermeliner och är intresserad av en köpare?

lill-jarven
0

Jag ska ta en kull på min havannafärgade lilla Edith. :) Hon ska paras i början på mars så ungarna kommer i början på april och är leveransklara i juni.. men jag antar att du vill ha en unge så snart som möjligt?

Dessutom ville hon som äger hanen köpa 3 av ungarna, så det är inte så säkert att det blir någon över. Beror på vilka färger och kön det blir.
Bor iaf i Umeå, men transport löser sig alltid. :)

flisan93
0

#12 OOh… vad spännande! De ungarna kommer att bli superduperfina:D Nu blir man liiite suugen;) haha

mingopingo
0

Såg att de fanns några fina ungar på den här sidan. Vet inte om de är intressant. Hermelinungar

Ha en bra dag önskar Madeleine - sajtvärd för Teddykaniner

lill-jarven
0

#13 Haha. Jamen du får väl skippa den där fluffgrejen du tänker köpa och satsa på en till hermelutt istället! ;)

kaninsnobben78
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej  !  Jag  har  kaninungar till salu  nu !!   Ras korsning dvärgdur,lejonhuvade,hermeiln

dom är snälla även mamman  dom finns  västra götaland ca 7 mil om göteborg  bosländ  jag har två honor en hane  vana  vara ute

ladysurprise
0

Blev tyvär inga ungar. Men ska hämta hem en hermelin hona nu på lördag blir de nog.. som jag tänckte ta en kull på.