Kanin iFokus

Kanin

Etikettkaninungar-och-avel
Läst 996 ggr
monica551
0

Viltgula rexhanar säljes!

Jag har just nu två jätte fina och lovande viltgula rexhanar kvar till salu. Dom ställdes i en M-grupp i Nyköping i helgen och fick 19p på rasprägel och pressentation med kommentaren "Bra!", och 19p på kroppsformen med kommentaren "Bra!".

Pappan har 94,5 p och mamman 94,0 p.

Själv behåller jag deras syster i denna kullen.

Dom har trevligt temperament och är sociala och mysiga.

Säljes med stamtavla.

Födda: 2008-11-17.

Pris:  500:-/st

Vid intresse kontakta:  Monica Larsson 070-522 44 99.

Hemsida:  www.molargarden.se

Zekina
0

vart finns dom?

[Wera]
0

Åh så fina! Jätte söta också Skrattande

[Stampelina]
0

Har träffat dessa rexar "for real" och kan bara säga att de är helt ljuvliga! Mycket trevliga också!

monica551
0

#1 - Jag bor på Mörkö, (ligger mellan Södertälje & Trosa), ca 5 mil söder om Stockholm City.

Men då jag åker lite hit och dit och tävlar med mina hundar runt om i landet, så kan jag eventuellt ta med mig kaniner till andra orter i landet.

Flört

KaninHanna
0

Vad söta! :D

Mvh Hanna

Tarkie
0

Glansig päls Skrattande

KaninEmma
0

Söta :)

// Emma :D

monica551
0

#6 Ja dom har en underbar päls och färgen är SÅÅÅ vacker! Rexpälsen är ju även helt underbar att ta i och man kan inte klappa sig mätt på dem när man väl börjar. En rexpäls känns ju som mjukaste plysch och den känns lika mjuk och gosig vare sig man klappar dem "medhårs" eller "mothårs".

Finns ju egentligen inget med- & mothårs på en rex då pälsen står rakt upp på dem, istället för bakåtliggande som en "vanlig" kanin har sin päls.

TereseE
0

Helt underbara! Puttar upp grabbarna

[jakke94]
0

jättefina :)
jag håller på att väga om jag ska ha en hermelin eller en rex tills sommarn ;)
dem har ju skithäftig päls! :)

Adina
0

Aw, så fina! :D
Hoppas du hittar bra hem åt dem :)

monica551
0

#10  Jag kan tipsa dig om att jag i går kväll fick 7 st små rexbebisar som blir leveransklara om två månader, den 16 april. Jag är lite osäker på färgerna idagsläget.