Trefacksbur på väg!
Ja, nu ska jag ta och skaffa mig en trefacksbur som jag beställt, istället för att ha tre burar utspridda på hela tomten. Ska bli så skönt, och dessutom mycket enklare!
Om någon är intresserad av tre burar, PM:a inte säkert om jag säljer dem än, eftersom min kanin Hiroshi ev. får ungar vid årsbytet, och då kan ju burarna behövas.
Vad ska man tänka på när man bygger "hörnsitthyllor" och om man bygger egna höhäckar av kylskåpsgaller?
Not your mom, not your milk.
var bor du då ???
#1 - Ursäkta, men vad har det med saken att göra? ^^
Vad kul, det är mkt skönare med fler fackare :) Har bara två fackare, och så en fackare här och där ;/ Det är mkt jobbigare (på sommarn) nu bor ju alla ändå bredvid varandra i stallet :)
Har du bild på buren?
#3 - Nej, vi ska hämta den 20-21 december, och den är inte ens byggd alls på än. :)
#2 Hon kanske är intresserad av en bur och undrar vars du bor ifall hon har möjlighet att hämta en? Bara en tanke, då kan det vara bra att veta vars du bor.
#5 - Jaha, tänkte inte så, ursäkta mig!
Jag bor i Stockholm, buren finns i Uppsala.
2,ja de var ju så jag tänkde , var ju ute efter en bur och därför undrade jag de..
Har du bilder på dom gammla burarna
#8 - Ja, PM:a mig om du vill ha mer information.
Får man fråga vart du har beställt ifrån? Väldigt fin :)
#12 - Ja, jag undrar med, sen undrar jag vad dörrana är av för material?
Går det verkligen att måla ovanpå oljad trä, det tror jag bestämt icke. Eller rättare sagt så vet jag att det inte går. Innan Du kan måla den så måste trät ha torkat ordentligt från oljan och det dröjer minst 1 år, beronde på hur den står - sol/vind/regn osv. Det som händer om Du målar på en oljad yta är att färgen inte fäster, den rinner liksom bara av.
Men den är riktigt snygg!
#13 - Det är någon olja, minns inte vad det hette, men pappa sa att man kan måla på den. Hmm.. nej, jag minns inte.
Dörrarna? Ehm.. det sa pappa också, men jag minns inte. 
#12 - Buren är beställd av privatperson som gör burar på beställning, och han bor i Uppsala. Dock gör han nu bara max tvåfacksburar, tror jag.
Tyvär måste jag säga att de där burarna inte är så bra som de ser ut. Har en likadan fast tvåfackare och den har vi fått sätta plastskivor runt om hela för att det inte ska regna in. Sedan har hela dörrarna hängt sig så de går knappt att få upp och det är mycket fuskjobb gjort på våran i alla fall. Men får hoppas din bur är mycket bättre!

I somras beställde jag en sådan bur av honom. Endast en en fackare eftersom jag bara hade en kanin då.
Men väldigt dåligt byggd för att ta 1000kr. Och han sa det att han köper billigt material. som kostar knappt 200-300kr. Så det är bara skit grejer :( när min kanin kissade så gick det igenom till gräsmattan.
Hälsningar Lisa - medarbetare på Jättekanin iFokus
#15 - Min har iallafall visat sig vara bra hittils. Inget fusk på den iallafall.
#16 - 1000kr?! Jag betalade 1700kr för en trefackare. Du skulle ha målat golvet med kallasfalt, går inte kiss igenom då.

Hoppas du e nöjd med din o förblir=)
Den e ju verkligen kanonsnygg=)=)

Jättefin! :)
Har han någon hemsida eller liknande ?
eller kanske någon annons någonstans,
har för mig jag sätt något liknande på blocket ;/
/Saralindh
Hyltegårdens kaniner, (hemsida m.m kommer)
#19 - Nej, ingen hemsida.
Du kan bara kontakta honom när du ser hans burar på Blocket.

Okej.
har du någon länk till någon annons ?
hittade nämligen inget när jag kollade nu ;S
/Saralindh

*puutt*
/Saralindh
#21 - Tyvärr. Kan ju vaar så att han slutat sälja burarna också.

#23 - Okej vad synd ;(
men om du ser nått så PM:a gärna! :)
/Saralindh
#10 Riktigt fin.
#10 Väldigt fin
// Emma :D