Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 353 ggr
[Stampelina]
0

OT - Singstar - vilka spel?

Min dotter fyller år nu i helgen och överst på önskelistan står en japantecknad holländare, men det får väntaFlört

Istället får hon playstation och singstarmickar och 2 singstarspel. Abba, (som ingick) och "svenska schlager" då hon är en sån otrolig shlagerfantast. Vad jag nu undrar är då vilka singstarspel som finns för småtjejer som hon. Lätta och populära låtar, endast på svenska!

Tacksam för tips?!

[Niike]
0

Haha, hon går sin mor i fotspåren när det gäller kaniner alltsåFlört Hihi!

Vet inte om det är på svenska, men har hört att det ska finnas Disney?

[Wera]
0

Disney ska nog finnas, det finns också High school musical. Jag vet inte så mkt, har bara sjungt sing star i skolan när en lärare tagit med (när vi har trivsel kvällar.) Men då sjunger vi mkt engelska.

Oriel
0

Svenska schlager är bäst av alla tycker jag =) Tror att det finns en annan som heter svenska hits men jag har tappat bort mitt så jag kan ha fel :D

-' Rebecca Johansson

[BonnieL]
0

Vi har High School Musical och Svenska hits :)

SagaoAlfred
0

Jag skulle rekomendera "svenska hits". Vi sjunger rätt mkt med barnen på jobbet (i åldrarna 8-14 år ungefär) och där är det Svenska hits och Schlager som är populärast iaf. :D

Disney är roligt också, å det finns på svenska. :)

[Stampelina]
0

Disney låter skoj!Glad

Oriel
0

#6 Hur gammal är din dotter? :)

-' Rebecca Johansson

SagaoAlfred
0

#6 ja, jag tycker att det är jätteroligt. ;D var dock rätt många låtar jag knappt hade hört förut, men man lär sig ju rätt snabbt. :P

Qepta
0

Disney såklart!

Har det hemma och jag sitter inte alls och sjunger till alla låtar (A)

// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

[Stampelina]
0

#7 - Hon fyller 5 år - och ja jag vet, det kanske är lite tidigt att börja med det men hennes kompisar har det och tycker det är kul och så tycker ju faktiskt jag och gubben det är lite skoj också=)

Oriel
0

Okejj =)  Jag tror på disney då xD

-' Rebecca Johansson